Aflevering 1: Romy & Reymond: Thika, Kenia - Geneeskundestudent Romy vertrekt naar haar grote liefde Reymond. Ze ruilt alle westerse comfort in voor een zelfvoorzienend leven op het platteland van Kenia. Het cultuurverschil en primitieve leven is nog best wennen voor Romy. Maar niets houdt haar meer tegen, ze is vastbesloten om het tot een succes te maken.quote:Verliefd zijn is spannend, verwarrend, vlinders in je buik, 100 keer per minuut je telefoon checken en het mooiste wat er is. Het liefst wil je elkaar elk moment van de dag zien. Maar wat als jouw liefde aan de andere kant van de wereld woont? In Ik Vertrek voor de liefde is te zien hoe verschillende mensen hun hart achterna reizen om bij hun grote liefde in het buitenland te zijn. Net als in het programma Ik Vertrek laten zij hun huis en haard in Nederland achter om een nieuw bestaan op te bouwen. Met de bijbehorende uitdagingen zoals taalbarrières, cultuurverschillen, verbouwingsstress en heimwee. In Ik Vertrek voor de liefde draait alles om de kracht van ware liefde. Is deze sterk genoeg om alle hobbels van een emigratie te overwinnen?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me af hoe ze dat deed toen ze daar al was. Ze leek een westers salaris te krijgen, maar als je dan in Kenia woont, en vandaaruit werkt, dan ben je eigenlijk daar belasting verschuldigd, en zou je ook een werkvergunning moeten hebben. En ze zijn getrouwd, dus waarom is dat niet op orde?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:52 schreef golfer het volgende:
Romy en Raymond:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drag is niet transgender.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:22 schreef SOG het volgende:
Na half uur kwam de aap uit de mouw dat ze een onlyfans had.
Saai tot nu toe. De normale versie zit vol met uitdagingen.
Wel lekker actueel hoor. Eerste 4 afleveringen interraciaal koppel, een transgender, lesbisch koppel en een vrouw met een only fans account
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop