SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is echt weg
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Deze jongen neemt het ervan hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, daarna ff het Turkse stoombad in
Geniet0n![]()
Heb je goed. Ik moet ook zo wat dingetjes doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee binnen. Straks maar ff rondje lopen![]()
20 graden
R.I.P DTS.![]()
Goulashpizzaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:14 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond ga ik lekker makkelijk een pizza maken.
Of toch goulash...
Weet nog niet.![]()
![]()
Ik hoop hetquote:
Heb er 3 verschillende kazen voor gekochtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze TT nodigd niet echt uit om hier te posten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottie!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Deze TT nodigd niet echt uit om hier te posten
Hoe gaat het?![]()
Hey KWquote:
Ga ergens anders posten danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Deze TT nodigd niet echt uit om hier te posten![]()
![]()
Ja hoor prima, lekker even de hort op geweest. Lekker buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben zo wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn! Ik moet zo ook nog even wat dingetjes doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor prima, lekker even de hort op geweest. Lekker buiten![]()
Je kan zonder jas naar buiten, dat vind ik altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Ik moet zo ook nog even wat dingetjes doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeker fijn!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zonder jas naar buiten, dat vind ik altijd wel lekker![]()
Hey Robquote:
Ik heb gisteren pasta gemaakt vandaag alleen maar even in de magnetron.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:14 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond ga ik lekker makkelijk een pizza maken.
Of toch goulash...
Weet nog niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
quote:
Wat goed, denk wel aan je schouder, rustig aan doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee binnen. Straks maar ff rondje lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkuhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ggbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon je broodje opeten achter je bureau![]()
Lekker bakkieeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is niet conform de HSE richtlijnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon je broodje opeten achter je bureau![]()
dotikvindjeechteensuperlievevrouwenwiljesupergraagbedankenvoorallesteundiejemijaldietijdhebtgegeventoenikindatgatzatbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
birdiesbolkdievastnogheelveelanderedingentedoenheeftmaarnietvanhaarlaptopofcomputeroftelefoonloskankomenenatuurlijkooknogdetvaanheeftstaanwaarmomenteelmattgeknipt/geschorenwordtdoorpootjeterwijlopjordynaiedereenzijnofhaarkofferaanhetinpakkenis.![]()
![]()
Waffoor richtlijnen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat is niet conform de HSE richtlijnenHow can I make this topic about me?![]()
hebikmetliefdegedaanenjehebtmijalgenoegbedankthoorikhoopdatjenooitmeerzodiepindatgatkomtendathetvanafnuiederedagbeterenbetergaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
dotikvindjeechteensuperlievevrouwenwiljesupergraagbedankenvoorallesteundiejemijaldietijdhebtgegeventoenikindatgatzatbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hebikmetliefdegedaanenjehebtmijalgenoegbedankthoorikhoopdatjenooitmeerzodiepindatgatkomtendathetvanafnuiederedagbeterenbetergaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Toch he geen leuke trendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen dit jaar al FF Harrie en Aardappelschotel verloren hier.
R.I.P DTS.![]()
Ja ik had even gegoogled.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Health, Security & Environment
Vitaal bezig zijnrondje lopen dus
How can I make this topic about me?![]()
Ja het gaat rap.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen dit jaar al FF Harrie en Aardappelschotel verloren hier.
Ik doe het licht uit straks. Samen met Justin en Dot denk ik.![]()
FF is met vakantiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen dit jaar al FF Harrie en Aardappelschotel verloren hier.![]()
Alle drie echte mannen die niet bang waren een mening te verkondigen en met gedoe weggaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het gaat rap.
Ik doe het licht uit straks. Samen met Justin en Dot denk ik.
Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja echt kutquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle drie echte mannen die niet bang waren een mening te verkondigen en met gedoe weggaan.
Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling.![]()
![]()
Ja en Harrie wil hier niet meer posten vanwege het gedoe rondom de meet en het mentionen volgens mij.quote:
Onwijs jammer, want zo blijft er weinig over. En Harrie was juist wel iemand die niet op z'n mondje gevallen was, en dat is wel fijn af en toe hier.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja eigenlijk wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebruik Facebook nog wel af en toe voor muziekgerelateerde dingen.Well, life can be a riot
Ja bedoelde alleen maar dat de laatste 2 zelf hebben besloten weg te gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja en Harrie wil hier niet meer posten vanwege het gedoe rondom de meet en het mentionen volgens mij.
Onwijs jammer, want zo blijft er weinig over. En Harrie was juist wel iemand die niet op z'n mondje gevallen was, en dat is wel fijn af en toe hier.![]()
Ja ontzettend jammerWell, life can be a riot
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jus wij gaan saampjes het licht uitdoen hier op fok toch?![]()
![]()
@niemand is er nog welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef KoningWouter het volgende:
Vind het wel jammer hoor. Fok loopt echt leeg. Er is niemand meer.
Smile, it's free therapy.![]()
Wat is dat nou toch dat als ik op F5 druk dat 'ie niet naar de onderkant van 't topic gaat zoals 'ie eerst wel deed. Maar naar mijn laatste post ?
Well, life can be a riot
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
Apart dat weer gebande genoemd wordt![]()
Heyquote:
En mensen die weggaan is toch altijd zo geweest van FOK! Komt wat bij, gaat wat weg
Hey Bolkbirdiequote:
En komen weer terug onder een andere naamquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
En mensen die weggaan is toch altijd zo geweest van FOK! Komt wat bij, gaat wat weg![]()
![]()
Soms wel ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En komen weer terug onder een andere naamSmile, it's free therapy.![]()
Mag ook wel, alleen quote ik de verkeerdequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
toch gelezen
![]()
![]()
whaaaaajehebtgelijkdacht dat jij het was
Ja stond niks geks in maar zag het net staanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ook wel, alleen quote ik de verkeerdedacht dat jij het was
![]()
Pagina stond nog openSmile, it's free therapy.![]()
IK zag dat ik KW gequote had komt omdat jij ook eerst zo soorgelijk UI heb gehad denk ik toen met die vogel eerinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja stond niks geks in maar zag het net staan![]()
Pagina stond nog open
En anders ga ik vast ergens een kamertje reserveren
Kamertjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat ik KW gequote had komt omdat jij ook eerst zo soorgelijk UI heb gehad denk ik toen met die vogel eerin
En anders ga ik vast ergens een kamertje reserveren![]()
KiWi of KoWo?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat ik KW gequote had komt omdat jij ook eerst zo soorgelijk UI heb gehad denk ik toen met die vogel eerin
En anders ga ik vast ergens een kamertje reserveren![]()
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
Misschien moet ik eens van de computer weg gaan en echte mensen leren kennen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Well, life can be a riot
KiBi en KoWoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
KoWo![]()
Opletten he het ging over jou!
blijft genoeg overquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja bedoelde alleen maar dat de laatste 2 zelf hebben besloten weg te gaan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TrojkaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Whiii, upgrade naar business class gekregen voor de vlucht naar Chicago zo
Bolk de premium economy
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
weet je
als je zo'n gekke vogel op FOE zet
is dat best lekker
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
weet je
is dat best lekker![]()
![]()
jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
weet je
is dat best lekker![]()
Lekker Engels ontbijt Bonen grote stukken bacon worst ei heb dat ooit gehad in een hotel had ergens in de avond pas weer honger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wilde smaken hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:27 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
Gember, goeie.
Mijn lijstje:
Caribbean Blue
Phoenix Dragon Jasmin Pearls
Zomer Zotheid![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:27 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
Gember, goeie.
Mijn lijstje:
Caribbean Blue
Phoenix Dragon Jasmin Pearls
Zomer Zotheid![]()
Ja dat vult goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker Engels ontbijt Bonen grote stukken bacon worst ei heb dat ooit gehad in een hotel had ergens in de avond pas weer honger.![]()
![]()
Nee die nooit gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:29 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
Zekers, anders is t leven toch zo saai. Al eens gehad?![]()
Wel een fris windje, kijken of ik later nog even buiten ga zitten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lovely lovequote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:31 schreef Lovely het volgende:
Wel een fris windje, kijken of ik later nog even buiten ga zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Que?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
weet je
is dat best lekkerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ahquote:I'm surrounded by morons!
Goed met jou ook?quote:
moet weer verder opruimen was flitsbezoekje dus doei weer
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja met mij ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed met jou ook?
moet weer verder opruimen was flitsbezoekje dus doei weer![]()
Oh das kort maar krachtig![]()
![]()
Zo zonder jas naar werk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hey ja niet zo actief de laatste dagen. Gaat nog steeds hetzelfde helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey SintAl ff niet gezien. Hoe gaat het?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Een 2e gele kaart halen. Praten tegen de scheids. Beste kun je schelden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hoopte dat ik iemand aan zijn shirt zou moeten trekken ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:19 schreef StevenHyde het volgende:
Een 2e gele kaart halen. Praten tegen de scheids. Beste kun je schelden.
maar als ik de scheids een pannekoek noem werkt ook?
oke oke
@SwJ is een pannekoekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik heb met een vriend afgesproken. Bowlen waarschijnlijk. Of pokeren. Of allebei.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat je toch een mooi weekend zulk hebben Klaasje. Nog plannen?:')![]()
als ik wil random wil bowlen op een vrijdag heb ik pech, meeste is al volgeboekt voor het weekendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb met een vriend afgesproken. Bowlen waarschijnlijk. Of pokeren. Of allebei.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar weet ik eventjes geen antwoord op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat moet ik doen voor een rode kaart?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jammerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar weet ik eventjes geen antwoord op.Hey there sunshine lift my heart
![]()
Hoeft van mij ook niet per se. Beetje spelletje doen thuis is ook leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik wil random wil bowlen op een vrijdag heb ik pech, meeste is al volgeboekt voor het weekend:')![]()
thuis bowlen gaat bij mij nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet per se. Beetje spelletje doen thuis is ook leuk.![]()
in mijn sims huis wel
Hey there sunshine lift my heart
![]()
Lol kun je daar tegenwoordig een bowlingbaan in aanleggen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
thuis bowlen gaat bij mij niet![]()
in mijn sims huis wel:')![]()
ja is van een uitbreidingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol kun je daar tegenwoordig een bowlingbaan in aanleggen?
wel grappig enzo
maar ding is natuurlijk achterlijk lang dus in de kelder geflikkerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beiden heel erg leukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb met een vriend afgesproken. Bowlen waarschijnlijk. Of pokeren. Of allebei.
Zelfs sinds een week weer actief geworden met gop3.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mijn was is nog niet klaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Moonlight het volgende:
Lekker de was buiten hangen, wat n heerlijk weertieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vasthouden is ook goed. Zolang je mijn shirt maar heel laat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoopte dat ik iemand aan zijn shirt zou moeten trekken ofzo
maar als ik de scheids een pannekoek noem werkt ook?
oke oke
@:swj is een pannekoekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oooh heerlijk ja aan de wasmolen. Hele winter de wasrekken naast me gehad op mijn werkplek. Lekker buiten hangen kijk ik wel weer naar uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Moonlight het volgende:
Lekker de was buiten hangen, wat n heerlijk weertieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja meeste wel, sokken enzo gaan in de drogerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh, daarna wel lekker buiten hangen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaaa is heerlijk, en dan de zon en dat je er buiten naast zit en die heerlijke wasgeurquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oooh heerlijk ja aan de wasmolen. Hele winter de wasrekken naast me gehad op mijn werkplek. Lekker buiten hangen kijk ik wel weer naar uit.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gop3? Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beiden heel erg leuk
Zelfs sinds een week weer actief geworden met gop3.:')![]()
Kan ook nogquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja meeste wel, sokken enzo gaan in de droger![]()
![]()
moet het balkon weer een keer schoonmakenquote:
en kippengaas halen of iets zodat we het hek dicht kunnen maken maar dat je er nog wel door kunt kijken
iets met poezenbeesten die graag daar zitten en net puberaal genoeg zijn dat ze verder willen gaan kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohdan kunnen ze lekker daar op het balkonquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet het balkon weer een keer schoonmaken
en kippengaas halen of iets zodat we het hek dicht kunnen maken maar dat je er nog wel door kunt kijken
iets met poezenbeesten die graag daar zitten en net puberaal genoeg zijn dat ze verder willen gaan kijken![]()
![]()
ja en met de keuken op het zuiden is het voor ons over 2 maanden ook wel fijn als de deur open kanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ohdan kunnen ze lekker daar op het balkonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is zeker wel fijn iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en met de keuken op het zuiden is het voor ons over 2 maanden ook wel fijn als de deur open kan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss gooit er een m&m in![]()
![]()
morgen maar rustdag, mijn lijf is echt even klaar met sportenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe vaak sport je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
morgen maar rustdag, mijn lijf is echt even klaar met sporten![]()
op het moment iedere dagquote:
maar zit afwisseling in
vandaag was armen en cardio
gisteren rug
we hebben ook nog benen en borst als opties
maar morgen is alleen yoga ook genoeg gekkigheid
en lekker wandelen want mooi weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wow goed bezig!! ik vond 3 x al vaak, maar elke dagquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op het moment iedere dag
maar zit afwisseling in
gisteren rug
en lekker wandelen want mooi weer![]()
Geniet er lekker van morgen !![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zo zeg dat is een hoop. Moet je niet een rust dag tussen elke sport dag?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op het moment iedere dag
maar zit afwisseling in
gisteren rug
en lekker wandelen want mooi weer:')![]()
mag van de arbo nog niet opbouwen met werk dus het is een beetje dagbesteding gewordenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wow goed bezig!! ik vond 3 x al vaak, maar elke dag![]()
Geniet er lekker van morgen !
wel goed voor de fitgirlsummerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gisteren rug en dan heeft die minimaal 3 dagen rust voor ik m weer stoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo zeg dat is een hoop. Moet je niet een rust dag tussen elke sport dag?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja goed naar signalen van je lichaam luisteren.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
morgen maar rustdag, mijn lijf is echt even klaar met sporten
Wel heel knap bezig. Discipline zeg.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben zelf ervaringsexpert die dat niet deed om vervolgens 1,5 jaar bezig te zijn om beter te worden van een overbelaste hamstring.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oeh moet crack nog vertellen van de id controle gisteren, misschien is het eerst sportresultaat dat ah medewerkers denken dat ik nog 20ish benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ben nog aan het herstellen met mijn linkerarmquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ben zelf ervaringsexpert die dat niet deed om vervolgens 1,5 jaar bezig te zijn om beter te worden van een overbelaste hamstring.
was vorig jaar bezig met de 100 kilo benchpress maar ergens rond de 80 ging het fout![]()
maar het herstelt redelijk, voel m nog bij sommige oefeningen maar als hij opgewarmt is gaat het best goed
nog steeds maar 50 kilo benchpress belasting voor nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat je t voelt zal ook nog wel even blijven, maar gaat ook wel weg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben nog aan het herstellen met mijn linkerarm
was vorig jaar bezig met de 100 kilo benchpress maar ergens rond de 80 ging het fout![]()
maar het herstelt redelijk, voel m nog bij sommige oefeningen maar als hij opgewarmt is gaat het best goed
nog steeds maar 50 kilo benchpress belasting voor nu
Bij mij mocht ik na 10 maanden elke dag suffe oefeningen eindelijk weer gaan lopen. Van die blokjes 2 minuten lopen, 1 minuut wandelen, etc. En toen voelde ik ook de hele tijd nog iets. Toen dacht ik echt er is wat stuk en we zitten verkeerd. Maar door echt rustig uitbouwen nu is het echt weg. Vertrouwen inhouden en naar je lichaam luisteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: