Ja. Al werd ze wel gewoon goed verzorgd hoor. Ze hadden ondertussen ook even haar nageltjes gekniptquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwwww
Heb je hem gered van marktplaats?
waarom moest die weg dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Al werd ze wel gewoon goed verzorgd hoor. Ze hadden ondertussen ook even haar nageltjes gekniptMaar ze stond gewoon in de woonkamer, ze kreeg allemaal groenten de hele tijd. Ze is ook tammer dan m'n eigen cavia's. Die kinderen waren er echt gek op, had ik niet verwacht. Dus vond het wel knap van ze haar wegdeden en niet alleen lieten zitten. Heb gister ook even een foto gestuurd en gezegd dat alles goed met haar gaat.
Ik heb een enorme zak science selective meegekregen, dus daar krijgen ze soms wat van als een snoepje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja met nieuw voer en minder stress zou het wel weg moeten trekken
De andere caaf was overleden en ze wilden geen nieuwe meer, dan blijf je aan de gang.quote:
aaah snap ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere caaf was overleden en ze wilden geen nieuwe meer, dan blijf je aan de gang.
Mocht ik aan het einde van mijn caafcyclus zijn, dan zou ik een leencaaf halen bij de opvang, die dan daarna weer teruggaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De andere caaf was overleden en ze wilden geen nieuwe meer, dan blijf je aan de gang.
Caafcyclusquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocht ik aan het einde van mijn caafcyclus zijn, dan zou ik een leencaaf halen bij de opvang, die dan daarna weer teruggaat.
Toen ik een nestje caafs wilde, heb ik via een fokker een leenbeertje kunnen ophalenquote:
Dat was Vos ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocht ik aan het einde van mijn caafcyclus zijn, dan zou ik een leencaaf halen bij de opvang, die dan daarna weer teruggaat.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
een van de honden heeft een diepe wond zie ik nu
Oepsquote:
Een leasecaafquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een soort prostitutiecaaf dusquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik een nestje caafs wilde, heb ik via een fokker een leenbeertje kunnen ophalen
Ja, maar denk niet dat het beertje zn diensten tegen zijn wil heeft verricht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een soort prostitutiecaaf dus
#dekpropquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien is een leenbeertje wel iets voor Karzai.
Shall i mansplain this to you?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik even een klantafspraak in november wil accepteren.
Ja tuurlijk.
Dat heb je net gedaan.quote:
Auw.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien aan mijn verhuurder vragen wat te doen. hij is arts toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |