hamas is idd een stuk ethischer bezig, al jaren... niet?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:45 schreef VoMy het volgende:
https://www.theguardian.c(...)s-one-by-one-says-un
[..]
Het altijd medisch personeel executerende Israël slaat weer eens toe.
Voorzichtigheid is zeker geboden als een persoon of partij iets beweert zonder bewijs. IDF krijgt alle vertrouwen en iemand uit Gaza of de 65 Amerikaanse artsen/verpleegkundigen die in Gaza hebben gewerkt krijgen maximaal wantrouwen. Beide lijkt me niet geheel terechtquote:Op maandag 31 maart 2025 19:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou, we kunnen starten met geen wilde spookverhalen starten op basis van uitspraken.
Interessant hoe tijden veranderen. Dat Hamas de eigen bevolking onder druk zet en zelfs marteling of moord niet schuwt was net een van de argumenten van pro pallie wappies.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hamas is idd een stuk ethischer bezig, al jaren... niet?
Wat vind je eigenlijk van al die Palestijnen die tegen Hamas protesteren?
Wie zegt dat het IDF alle vertrouwen krijgt?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voorzichtigheid is zeker geboden als een persoon of partij iets beweert zonder bewijs. IDF krijgt alle vertrouwen en iemand uit Gaza of de 65 Amerikaanse artsen/verpleegkundigen die in Gaza hebben gewerkt krijgen maximaal wantrouwen. Beide lijkt me niet geheel terecht
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Nexum het volgende:
De IDF is natuurlijk het meest immorele leger ter wereld, dat geen fuck geeft om de menswaardigheid van de Palestijnen en geen enkel probleem heeft om ze als apen in een dierentuin te behandelen. Ze worden vollop ingezet als proefkonijnen. Elk Palestijns leven minder is weer een winst voor het lebensraum van de Israëlische bevolking.
Jaaaa 7 oktober is zoooo zielig en jij wilt het liefst elke moslim ter wereld op de brandstapel zien. Die snappen we nu wel.quote:
Neuh, dat met die brandstapels en doodmaken van mensen is meer iets voor heel, heel, heel erg religieuze mensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jaaaa 7 oktober is zoooo zielig en jij wilt het liefst elke moslim ter wereld op de brandstapel zien. Die snappen we nu wel.
Dus de rechts-orthodoxe joden in het oorlogskabinet van Bibi. Danku voor het bevestigen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, dat met die brandstapels en doodmaken van mensen is meer iets voor heel, heel, heel erg religieuze mensen.
Gaan we weerrrrr met je hateboner voor intersectionaliteit terwijl dat nergens vermeld wordtquote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, dat met die brandstapels en doodmaken van mensen is meer iets voor heel, heel, heel erg religieuze mensen.
Dat je hier zelf moslims bij betrekt spreekt verder boekdelen. Hypocriet. Met je trendy, hippe, intersectionele verontwaardiging.
Ja, daar heb ik ook een hekel aan. Croft maar.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dus de rechts-orthodoxe joden in het oorlogskabinet van Bibi. Danku voor het bevestigen.
Ik ben geen moslim en ik heb ook geen plan om te bekeren. Sterker nog, mocht je er echt geïnteresseerd in zijn, ik heb zelfs afstand gedaan van de islam.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een hekel aan. Croft maar.
Dat heet consequent zijn. Daarom kies ik ook geen partij in dit conflict, i.t.t. tot jij en je oh zo inlevende strijders voor rechtvaardigheid.
En nogmaals, jij sleept islam erbij. En ik weet ook waarom.
Veel plezier met suikerfeest zo. En je hoogstwaarschijnlijke bekering.
Oh echt?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:35 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim en ik heb ook geen plan om te bekeren. Sterker nog, mocht je er echt geïnteresseerd in zijn, ik heb zelfs afstand gedaan van de islam.
Dat ik wel partij kies in dit conflict en geen slap ‘beide partijen zitten fout’ geneuzel zit aan te hangen heeft meer te maken met een gevoel van rechtvaardigheid. Maar chapeau dat je je zo verheven voelt dat je ‘geen partij kiest’. Je hebt echt ballen.
Hoe rijm je geen "beide partijen" geneuzel met de slachtpartij van Hamas dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:35 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim en ik heb ook geen plan om te bekeren. Sterker nog, mocht je er echt geïnteresseerd in zijn, ik heb zelfs afstand gedaan van de islam.
Dat ik wel partij kies in dit conflict en geen slap ‘beide partijen zitten fout’ geneuzel zit aan te hangen heeft meer te maken met een gevoel van rechtvaardigheid. Maar chapeau dat je je zo verheven voelt dat je ‘geen partij kiest’. Je hebt echt ballen.
Edgy hoor, een Nazi termpje. Je bent zo'n gutmensch.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Nexum het volgende:
De IDF is natuurlijk het meest immorele leger ter wereld, dat geen fuck geeft om de menswaardigheid van de Palestijnen en geen enkel probleem heeft om ze als apen in een dierentuin te behandelen. Ze worden vollop ingezet als proefkonijnen. Elk Palestijns leven minder is weer een winst voor het lebensraum van de Israëlische bevolking.
Laten we beginnen met Bibi veroordelen en gevangen zetten voor het voortzetten van een oorlog voor zijn eigen politieke doeleinden. Hoe werkt dat eigenlijk, een democratisch land zijn maar tegelijkertijd een vuile corrupte man de touwtjes in handen laten nemen?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt?
Wat zou Israël precies moeten doen, rechtvaardig gezien?
Ja, en dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Bibi veroordelen en gevangen zetten voor het voortzetten van een oorlog voor zijn eigen politieke doeleinden. Hoe werkt dat eigenlijk, een democratisch land zijn maar tegelijkertijd een vuile corrupte man de touwtjes in handen laten nemen?
Is helemaal hip in bepaalde kringen; Holocaust referenties juist in dit conflict.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Edgy hoor, een Nazi termpje. Je bent zo'n gutmensch.
Zeer sneu voor de families van de gijzelaars en dat meen ik oprecht. Maar 7 oktober is niks vergeleken met het leed en schade dat de Palestijnen is aangedaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe rijm je geen "beide partijen" geneuzel met de slachtpartij van Hamas dan?
Door hamas?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:40 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zeer sneu voor de families van de gijzelaars en dat meen ik oprecht. Maar 7 oktober is niks vergeleken met het leed en schade dat de Palestijnen is aangedaan.
Terug naar de grenzen van 67. Zo moeilijk is het echt niet. Dat Israël het niet WILT, is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Corruptie vind je verder echt heul erg kennelijk, correct?
Akkoord.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef Nexum het volgende:
[..]
Terug naar de grenzen van 67. Zo moeilijk is het echt niet. Dat Israël het niet WILT, is een heel ander verhaal.
Heeft Hamas meer dan 40k Palestijnen gedood? Goh wat erg.quote:
Het heeft niet echt bijgedragen aan vrede en stabiliteit daar, wel?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Heeft Hamas meer dan 40k Palestijnen gedood? Goh wat erg.
Nee, ze in de vuurlinie gezet.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef Nexum het volgende:
Heeft Hamas meer dan 40k Palestijnen gedood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |