abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217140691
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Iemand die cojona zegt, zegt nog net niet dat Covid maar een griepje is. En dat het dus bij vogelgriep ook onzin is om voorzorgen te nemen.
Het gaat er om dat mensen beseffen dat Covid en Influenza absoluut niet hetzelfde zijn.
Ik kan hier dan wel een hele virale classificatie gaan neerplempen maar dat komt toch niet aan bij de cojona en muilkorf roepers...
Zal best, maar roep dan niet dat een coronavirus een verkoudheidsvirus is, want dat is gewoon niet waar.
pi_217141274
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 07:55 schreef recursief het volgende:

[..]
Als iemand dit soort dingen zegt dan roept dat bij mij direct de vraag op of dat op (wetenschappelijke) data gebaseerd is of dat het inderdaad slechts een mening is.
Andersom geldt dat uiteraard ook. Heb zelf een opleiding in biologie gevolgd, weet veel van celbiologie, virussen en immunologie, maar ik ga niet beweren dat het een harde feit is, omdat ik daar simpelweg niet voldoende informatie over heb. Daarom opinion en niet fact.
Ik beredeneer en beargumenteer het om te laten zien dat er ook buiten de algemene opinie van 'republikein, kabinet van trump, dus moet dom zijn' wetenschappelijke argumenten voor kunnen zijn. Een stilstaande klok geeft ook wel eens de goede tijd aan
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_217141394
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 11:41 schreef Bensel het volgende:

[..]
Andersom geldt dat uiteraard ook. Heb zelf een opleiding in biologie gevolgd, weet veel van celbiologie, virussen en immunologie, maar ik ga niet beweren dat het een harde feit is, omdat ik daar simpelweg niet voldoende informatie over heb. Daarom opinion en niet fact.
Ik beredeneer en beargumenteer het om te laten zien dat er ook buiten de algemene opinie van 'republikein, kabinet van trump, dus moet dom zijn' wetenschappelijke argumenten voor kunnen zijn. Een stilstaande klok geeft ook wel eens de goede tijd aan
Maar dan zou je ook moeten weten dat een besmettelijke ziekte "laten uitrazen" in een open populatie iets heel anders is dan een ziekte "laten uitrazen" in een individu. Zeker als je maken krijgt met een muterende ziekteverwekker met de beruchte R groter dan 1. Dat is in de kern wiskunde, en het is vrij lastig om daar een mening tegenover te stellen.
pi_217144930
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ik kan hier dan wel een hele virale classificatie gaan neerplempen maar dat komt toch niet aan bij de cojona en muilkorf roepers...
_O-
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217144998
Lijkt wel of de republikeinen na Trump nooit meer aan de macht willen komen.

En ze denken zelf nog "slim" bezig te zijn ook.
pi_217145078
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 11:54 schreef recursief het volgende:

[..]
Maar dan zou je ook moeten weten dat een besmettelijke ziekte "laten uitrazen" in een open populatie iets heel anders is dan een ziekte "laten uitrazen" in een individu. Zeker als je maken krijgt met een muterende ziekteverwekker met de beruchte R groter dan 1. Dat is in de kern wiskunde, en het is vrij lastig om daar een mening tegenover te stellen.
Nee, er komen veel; meer variabelen bij kijken. En de R is hierin vrij onbelangrijk, het gaat om de immuniteit over tijd. De normale griep raast ook met een hoge R door onze populatie, elk jaar opnieuw, met andere varianten steeds. Over het algemeen verminderd de ernst van het virus en de variaties over verloop van tijd, aangezien de algemene trend van mutatie is dat deze het virus minder schadelijk maakt (er ontstaat ook een basis immuniteit tegen de 'familie' .

Sterker nog, als een virus niet bijna de hele populatie besmet en zich daardoor zelf uitroeit door natuurlijke immuniteit, maar langer rond blijft hangen en steeds opnieuw 'oplaait' in verschillende populaties verleng je het leven van het virus in algemene zin, en creer je uiteindelijk meer kans op eem schadelijke mutatie.

Het proberen uit te roeien van het virus door hele populaties in regio's te vernietigen blijkt in een gecontroleerde omgeving al lastig, zo niet onmogelijk. En het is gigantisch kostbaar. Daarom is het goed om je af te vragen of je het kind niet met het badwater weggooit.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 22 maart 2025 @ 20:52:09 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217146775
Er is een reden dat de hele Kennedy-familie afstand van dit heerschap heeft genomen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217146859
quote:
quote:
‘Eggflation’ sending US shoppers to Mexico – where $300 fines await
https://www.theguardian.c(...)tion-us-mexico-fines

Importing raw or fresh eggs into the US from Mexico is prohibited due to concerns about diseases such as highly pathogenic avian influenza – also known as bird flu – and another highly contagious avian illness called virulent Newcastle disease
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217147041
Alle linkscommunisten gelijk schuimbekken hier.
Virussen zijn er altijd en overal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217147064
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef recursief het volgende:

[..]
Zal best, maar roep dan niet dat een coronavirus een verkoudheidsvirus is, want dat is gewoon niet waar.
Definities.
Als je coronavirussen verkoudheidvirussen noemt dan is het coronavirus toch een verkoudheidvirus.

Beetje Orwelliaans dit weer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217147070
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:38 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik ken de exacte data niet, maar een besmetting in een schuur met (tien)duizenden kippen dicht op elkaar lijkt me een groot mutatiecircus.
Hoe denk je dat dit gaat met 18miljoen Nederlanders? Sars cov ging de hele wereld rond, miljarden mensen.
Griep ieder jaar, miljarden mensen.

Vogelgriep in het wild, ook giga nummers, zeker weten, dat virus staat echt nimmer niet stil, ook nu niet.
pi_217147260
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Die heeft geen achtergrond in de biologie.
Hij leeft gezonder dan 90% van de Amerikanen waar chronische ziekten welig tieren door een zieke dieet en de voedingsindustrie. Neem eens kijkje naar zijn lichaam en vergelijk het met andere Amerikaanse volwassenen. Dit is een man van begin 70.

pi_217147539
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definities.
Als je coronavirussen verkoudheidvirussen noemt dan is het coronavirus toch een verkoudheidvirus.

Beetje Orwelliaans dit weer.
Ja als je je eigen definities verzint wel, maar dat slaat nergens op.
pi_217147554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:41 schreef Peppert het volgende:

[..]
Hij leeft gezonder dan 90% van de Amerikanen waar chronische ziekten welig tieren door een zieke dieet en de voedingsindustrie. Neem eens kijkje naar zijn lichaam en vergelijk het met andere Amerikaanse volwassenen. Dit is een man van begin 70.

[ afbeelding ]
Aan zo een foto kun je niet aflezen of iemand gezond leeft of gezond is. Hij ziet er fit uit, maar of ie gezond is kan ik niet zien. Wat wel is vast te stellen is dat hij met de regelmaat van de klok uitspraken doet die laten zien dat hij van goede gezondheidszorg bitter weinig verstand heeft.
pi_217147572
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:18 schreef ludovico het volgende:
Alle linkscommunisten gelijk schuimbekken hier.
Virussen zijn er altijd en overal.
Linkscommunisten nog wel. IJzersterk argument. Nu sta ik toch even met mijn mond vol tanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2025 06:27:15 ]
  zaterdag 22 maart 2025 @ 23:01:41 #66
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217147944
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er is een reden dat de hele Kennedy-familie afstand van dit heerschap heeft genomen
Zo groot zal die familie inmiddels niet meer zijn...

Weet je wie trouwens ook een heel andere politieke richting op is gegaan dan z'n vader? De zoon van Reagan, Ron. Die heeft altijd spotjes op TV rond de verkiezingen en die besluit 'ie altijd met: "My name is Ron Reagan, lifelong atheïst, not afraid to burn in hell."
pi_217148262
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:23 schreef recursief het volgende:

[..]
Linkscommunisten nog wel. IJzersterk argument. Nu sta met ik toch even met mijn mond vol tanden.
Och, ja dat collectivisme van Koopmans e.d. Doodeng.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 23:57:34 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217148294
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:41 schreef Peppert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou jij je ook laten opereren door deze man omdat hij er nog zo uitziet op deze leeftijd?
pi_217148321
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 23:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Zou jij je ook laten opereren door deze man omdat hij er nog zo uitziet op deze leeftijd?
Laat jij je opereren door Koopmans.
  zondag 23 maart 2025 @ 00:08:55 #70
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217148347
Doet mij denken aan Trump's schokkende verhaal hoe hij SARS-Cov-2 dacht te gaan bestrijden, iets met chloor en inwendige ultraviolette bestraling.

En dan door H5N1 z'n gang te laten gaan, kennelijk niet beseffen dat vogelpest ook gevaarlijk kan zijn voor mensen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_217148375
quote:
18s.gif Op zondag 23 maart 2025 00:08 schreef Vallon het volgende:
Doet mij denken aan Trump's schokkende verhaal hoe hij SARS-Cov-2 dacht te gaan bestrijden, iets met chloor en inwendige ultraviolette bestraling.

En dan door H5N1 z'n gang te laten gaan, kennelijk niet beseffen dat vogelpest ook gevaarlijk kan zijn voor mensen.
Terwijl een een vaccin voor de pluimveehouderij in de US geregistreerd is. Net zoals in de EU overigens.
  zondag 23 maart 2025 @ 00:16:49 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217148382
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laat jij je opereren door Koopmans.
Nee, maar wel door iemand met de juiste kennis in het juiste medische domein.
  zondag 23 maart 2025 @ 08:12:59 #73
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_217149368
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe denk je dat dit gaat met 18miljoen Nederlanders? Sars cov ging de hele wereld rond, miljarden mensen.
Griep ieder jaar, miljarden mensen.

Vogelgriep in het wild, ook giga nummers, zeker weten, dat virus staat echt nimmer niet stil, ook nu niet.
Die 18 miljoen Nederlanders zitten natuurlijk ook zo massaal met 100.000+ op elkaar.. Oh wacht..

quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 00:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Ludo is dan wel alwetend....
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_217151327
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 00:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Oh ok. Tis wat.

Ik heb geen vertrouwen in een collectivistische wetenschapper om te kunnen bedenken wat goed is voor de wereld.
pi_217151382
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Die 18 miljoen Nederlanders zitten natuurlijk ook zo massaal met 100.000+ op elkaar.. Oh wacht..
[..]
Ludo is dan wel alwetend....
Vage conclusie weer. Weerstand bieden en je moet gelijk alwetend zijn. Ben je bipolair ofzo.

100k kippen in een gesloten setting of miljarden mensen? Wat heeft dat dicht op elkaar er nou weer mee te maken als IEDEREEN het zo een beetje krijgt.

Ik mis echt de ratio en dan wel zo een scherpe opmerking maken. Ridicuul.

Die drogreden van minder geconcentreerd leven werd ook met Zweden aangehaald. Terwijl het gros daar in de steden woont.

[ Bericht 6% gewijzigd door ludovico op 23-03-2025 10:34:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')