Goed uitgespeeldquote:
Ik kijk op 2 kanalen de Spanjool loopt 15 seconden achterquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wees alert, er zijn piraten op de baan!
Ja duh, ... stuk verder weg!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk op 2 kanalen de Spanjool loopt 15 seconden achter
Ik had het over voetballenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wees alert, er zijn piraten op de baan!
Lekker knallen, die semana sancta staat er ook weer aan te komenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit wordt vuurwerk zondag in Valencia (Mislata)
Bekijk deze YouTube-video
Ja maar das niet meer knallen .. Fallas Valencia is gisteren afgelopen .. en deze show schoot 500 kilo de lucht in .. was echt brutalquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker knallen, die semana sancta staat er ook weer aan te komen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De zin "Als ich Dir den Weg zeigen musste" komt uit een ander nummer van Falco.
Bekijk deze YouTube-video
Dat zekerquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
Het was wel weer eens een mooie pot voetbal om te zien
Niet helemaal of helemaal niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:44 schreef chufi het volgende:
Die rode kaart was niet helemaal terecht ... maar goed ..
Geen roodquote:
Wel roodquote:
Hij werd gemanipuleerd door een Spanjool dus onterechtquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef engine het volgende:
Ik weet niet wie er rood gekregen heeft maar als het er eentje van ons was vind ik het niet terecht.
daar licht het maar net aan en bij de VAR bleef het onterecht uit ... Want ja het was geelquote:
Maar ging hij er wel met gestrekt been in?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
daar licht het maar net aan en bij de VAR bleef het onterecht uit ... Want ja het was geel
maar dat was het dus niet omdat ie gemanipuleerd werd
Nee niet eens en die Spanjool deed wel heel erg zielig maar daar krijgen ze een opleiding voor.. Later liep ie ook gewoon verder .. met een "YES" we did it uitdrukkingquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ging hij er wel met gestrekt been in?
Geen rood dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet eens en die Spanjool deed wel heel erg zielig maar daar krijgen ze een opleiding voor.. Later liep ie ook gewoon verder .. met een "YES" we did it uitdrukking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |