Weet vrij zeker dat die in een van mijn RMM's zit, maar weet niet welkequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I knowStaat ook in mn playlist voor op de weg
Hij mag 20 graden van mij hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die is niet helemaal goed.
Ik was hem nog niet tegen gekomen in 6 en de 1e, maar moet de rest nog beluisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat die in een van mijn RMM's zit, maar weet niet welke
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Citizen.Erased
Ik heb een go voor een nieuw te starten opleidingZie mij gaan jong
22 graden is meer dan primaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij mag 20 graden van mij hebben.
Wat is er ?quote:
Werk je halve dagenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn als je flexibel kan zijn
Ik ben vroeger begonnen, dus ook vroeger eindigen
Kreeg ik gisteren weer een soort opmerking: oh, 4E is avond aan het vieren
Ja joh, als ik om 7 uur begin, dan ben ik om half 4 wel een keer uitgewerkt en als je dan om 16.15 een berichtje stuurt, ben ik niet meer online
Dus jij klikt op alle muzieklinkjes?quote:
Ga weg hoor, slavendrijverquote:
Ik klik echt overal op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij klikt op alle muzieklinkjes?
Goed om te wetenquote:
quote:
quote:
Bovendien is de juiste spelling paardtimerquote:
Meestal is dat geen dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef rival het volgende:
[..]
Alle ramen en deuren dicht dat overleef je wel een dag.
Doe ik het vandaag ook wel voor eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij mag 20 graden van mij hebben.
Hihihihi.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Bovendien is de juiste spelling paardtimer
We hebben het ook niet over een normale situatie waar het een hele week heet is. Gewoon vandaag ffquote:
Volgens mij zit die in 4 of 5quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was hem nog niet tegen gekomen in 6 en de 1e, maar moet de rest nog beluisteren
Ja, heel realistisch weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over een normale situatie waar het een hele week heet is. Gewoon vandaag ff
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het vandaag ook wel voor eigenlijk
Check.quote:
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.quote:
Schaatsen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"
BBC liegt altijd, dus het zal wel 40 graden worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"
Linkse broodje zit een beetje mensenpoep op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef Karzai het volgende:
Half dagje arbeiden vandaag
Ik neem 2 lekkere broodjes mee
[ afbeelding ]
Ja, bedankt weer voor de positiviteit Kaneel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.
Anders wel gek dat je tijdens werk tijd genoeg hebt om te schijtposten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |