Het lijkt mij sterk dat je alleen door onderwijs 7 talen perfect onder de knie te hebben.quote:
Oefening baart kunst.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je alleen door onderwijs 7 talen perfect onder de knie te hebben.
Om een "vreemde" taal goed machtig te zijn moet je er echt een aantal jaren gewoond en gewerkt hebben.
Hier in West Vlaanderen komt dit ook voor hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 20:50 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ken leerkrachten Frans in Nederland die niet eens goed Frans kunnen spreken
Door met mensen af te spreken die ook die taal machtig zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar hoe oefen je 7 talen als je in Enschede woont?
Terechte extra-bonus-klacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:31 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kijk nu naar de handhavers en GVB handhavers zijn niet bevoegd om door het rode licht te rijden.
Klacht: debiele wetten
Bonus-klacht: 020
Extra-bonus-klacht: Anil![]()
!
Wat staat hier??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Anil vind ik een stuk sympathieker dan die Frans of die 2 jochies die zichzelf helemaal het mannetje vinden, die Milan en die gozer die volgens mij in Leiden werkt ofzo. Het was wel hilarisch toen de auto van Clarence en zn partner werd gejat 🤣
Als je de post zou hebben lezen had je het geweten.quote:
Dat ga ik niet doen, geef eens een korte beknopte samenvattingquote:Op maandag 24 maart 2025 19:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je de post zou hebben lezen had je het geweten.
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 22:35 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, geef eens een korte beknopte samenvatting
In ieder geval één.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In Spanje wonen heel weinig verzuurde mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |