quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Halve km verder dan een 10kquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
trots zijn op een kwart van een marathon.
kvind het maar droevig
Ik wilde het niet zeggen maar dacht het wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
trots zijn op een kwart van een marathon.
kvind het maar droevig
alles mag je delen hieroquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar dacht het wel.
Is 70 of zo maar wil geen kalende manquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha mooi dat die oudjes nog zoveel uiterlijke eisen hebben
meteen de diepte in.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bij de oudjes is de rubriek "de doden" altijd wel een vast onderdeel
merk het zelf ook, hou ouder je word, er zijn altijd mensen die ouder zijn dan jij en ja die gaan dood, voor vele een uitlaatklep als ze het met iemand erover kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bij de oudjes is de rubriek "de doden" altijd wel een vast onderdeel
wel gevat, hou ik wel vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ok die was wel leuk.
Want weet je die nog? Jammer Arno.
Misschien hoopte ze op een 20 jaar jongere manquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Is 70 of zo maar wil geen kalende man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |