Dat misschien niet eensquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook wel.
"Schuld" van big brother, door de teams samen te stellen. Hierdoor is ze geen eenheid meer met Pootje.
Geef je dan op volgend jaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
wat zijn die lui idioot bruin geworde ook, niet normaal man
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef je dan op volgend jaar
Ik stem op jou
Het meest debiele wat ze ooit in BB verzonnen hebben. Elke dag in een kringetje bij elkaar gaan zitten en zeggen waar ze dankbaar voor zijnquote:
Lieve Kinkiquote:
Ik denk ook niet dat de match niet goed is, maar Pootje is nu erg met Matti.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat misschien niet eens
Sharice ziet zichzelf ook niet als iemand die kan winnen
En nu een bank met voor haar gevoel allemaal mensen die van haar kunnen winnen
Ik denk dat de match Jolien en sharice heel goed is
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Kinki
Ik ben dankbaar voor je mooie filmpjes
Je genuanceerdheid
Je aanwezigheid
Dat je mensen dingen gunt![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:38 schreef Ynti het volgende:
Het had leuk geweest als Jordy had gezegd: ik ben dankbaar dat Axel er niet meer is
Goed opgemerkt !quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:37 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de match niet goed is, maar Pootje is nu erg met Matti.
Jolien blijft goed met Matti en Jordy.
En Jane is goed met Jordy. Daardoor voelt Sharice zich misschien toch alleen.
FEBO moet eerst voetbal kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:40 schreef T0wler het volgende:
Uitslag van de optredens zal wel zo komen
Ach helemaal vergeten te stemmenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:40 schreef T0wler het volgende:
Uitslag van de optredens zal wel zo komen
Super!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:27 schreef spapaars het volgende:
Jordy en Jane:
Deel 1
https://streamable.com/r1ndj9
Deel 2
https://streamable.com/xl4vf8
WAAT Jordy en Jane gewonnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice & Jolien: 12,5 k
Matti & Pootje: 10 k
Jordy & Jane: 15 k
Als ze gewoon 10 minuten op een stoel op het toneel hadden gezeten hadden ze dat ook gewonnen.quote:
Precies mijn stemmen!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef Snensie het volgende:
Ik ben blij dat ik niet gestemd heb anders zou ik boven nog de illusie krijgen dat mijn stem invloed gehad had.
Echt niks aan gelogen denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze gewoon 10 minuten op een stoel op het toneel hadden gezeten hadden ze dat ook gewonnen.
Tis niet leuk meer zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben een beetje moe van die fanatieke internetmensjes die dit hele programma bepalen
Jij moest voetbal kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef Droopie het volgende:
Jolien sleept Matt de slaapkamer in. Sharice denkt het zijne ervan.
+1quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben een beetje moe van die fanatieke internetmensjes die dit hele programma bepalen
Ik dacht dat ze in de GR voetbal mochten kijken, dus toen iemand ze GR, even geswitchedquote:
Ja jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in de GR voetbal mochten kijken, dus toen iemand ze GR, even geswitched
Ik. Omdat ik ze ook het beste vond. En ik mag Jane absoluut niet en ben geen Jordy fan.(ook geen hater)”quote:
Ik zet voetbal net 1 seconde aan en goalquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in de GR voetbal mochten kijken, dus toen iemand ze GR, even geswitched
Die dacht echt dat Elsa en Axelquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:13 schreef marky het volgende:
Jane zal inmiddels wel beseffen dat ze deze BB op het verkeerde paard gewed had. Ze had zich aan de toen populairste opgehangen maar het vertrek van Elsa had haar ogen al moeten openen.
Dat kan, maar alles is ze aangereikt alleen hun act moesten ze leren terwijl Sharice en Jolien zelf de kleding nog gemaakt hebben en niet gewoon maar twee soorten kostuums....plus hun liedje in 1 dag....quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik. Omdat ik ze ook het beste vond. En ik mag Jane absoluut niet en ben geen Jordy fan.(ook geen hater)”
Wat zou ze denken? Ms denkt ze dat ze als ze weer een opbloeiende liefde heeft dat de kijkers haar erin houden om te zien hoe het verloopt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Haha die Jolien sleept echt letterlijk mattie mee naar de slaapkamer![]()
Ze kregen ook tijd om op te schrijven wat ze nodig hadden. Jolien en Sharice zijn bescheiden. Jordy en Jane hebben gevraagd wat ze wilden zonder gene. De brutalen hebben de wereld. (helaas)quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, maar alles is ze aangereikt alleen hun act moesten ze leren terwijl Sharice en Jolien zelf de kleding nog gemaakt hebben en niet gewoon maar twee soorten kostuums....plus hun liedje in 1 dag....
Misschien was Jane en Jordy beter maar voorde moeite die erin gestoken was.......
Nee, dat denk ik niet....denk gewoon dat het in haar zit. Ze mag ook graag pleasen insmeren en plukken waar hij zelf bij kan e.d. Alleen is ze niet compleet denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat zou ze denken? Ms denkt ze dat ze als ze weer een opbloeiende liefde heeft dat de kijkers haar erin houden om te zien hoe het verloopt.
Ook weer waar....quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze kregen ook tijd om op te schrijven wat ze nodig hadden. Jolien en Sharice zijn bescheiden. Jordy en Jane hebben gevraagd wat ze wilden zonder gene. De brutalen hebben de wereld. (helaas)
Maar los daarvan vond ik het een kinderachtige act en afgezaagd.
met de fragmenten ertussen als terugblik was het vele malen beter maar de live versie was natuurlijk heel andersquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef kater1 het volgende:
Ik zie net in de TV uitzending Pootje en Matti. Nu met beelden doorsneden van de bewoners over wie ze het hebben. De perfecte samenvatting van dit seizoen!!! Echt zo leuk en goed gedaan!! Waarom hebben ze niet gewonnen?![]()
Oja, ze hebben geen Milena gedaan. Gemiste kans.
Ik snap het. Begrijpen niet maar ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet....denk gewoon dat het in haar zit. Ze mag ook graag pleasen insmeren en plukken waar hij zelf bij kan e.d. Alleen is ze niet compleet denk ik.
Ik vond het chaotische juist zo leuk. Ze waren wel de schaar vergeten voor het paddenstoelenkniphoofd van Jordy. Maar wij kijkers snapten het toch welquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
met de fragmenten ertussen als terugblik was het vele malen beter maar de live versie was natuurlijk heel anders
Nu hij gewonnen heeft denkt hij dat hij heul goed kan zingen 🎤quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:39 schreef zodeju het volgende:
Jemig, Jordy hoeft niet steeds te zingen.....zo mooi is het niet.....
💯quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Blijf het zeggen waarom niet het gaasje met die zalf vol doen en die op de wond leggen. Hoef je er met je vingers helemaal niet aan te komen.
Ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel....bijzonder.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |