op stream 2 kan jij al genieten van de slaapkamerquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:46 schreef Flory- het volgende:
We mogen de slaapkamer pas weer zien als ze slapen zeker?
Ik checkte net jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op stream 2 kan jij al genieten van de slaapkamer
Er zijn dingen die ik niet hoef te zien....Net als mensen aan het tandenborstelenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
s1 is er weer
Pootje die zich staat uit te kleden
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
Ik verbaas me elk jaar weer over het heen en weer lopen tijdens het tandenpoetsen.
Bij mij loopt de smurrie al uit m'n mond als ik stil voor de wasbak sta
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrij
ja niet te geloven, heb ook altijd de hele boel er onder zittenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
Ik verbaas me elk jaar weer over het heen en weer lopen tijdens het tandenpoetsen.
Bij mij loopt de smurrie al uit m'n mond als ik stil voor de wasbak sta
Het zou maar je partner zijn.... en dan het snurken. Lieve leuke man verder hoor, maar respect voor zijn vrouw.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:53 schreef Flory- het volgende:
Pootje zit weer vol gassen, het is maar dat u het weet
Ziet er wel zo uit helaasquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou het heel jammer vinden als hij morgen echt moet gaan.
Want jij houdt wel van mensen die tandenpoetsen? Of ruften?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef odie22 het volgende:
ik slinger de streams maar eens aan dan
s1 ligt de schone slaapsterquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef odie22 het volgende:
ik slinger de streams maar eens aan dan
Ach het went kan ik je vertellenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het zou maar je parner zijn.... en dan het snurken. Lieve leuke man verder hoor, maar respect voor zijn vrouw.
Ik weet het. Maar al hou ik zielsveel van mijn man, krijg regelmatig moordneigingen als hij snurkt...quote:
Oortjes, koptelefoon etcquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het. Maar al hou ik zielsveel van mijn man, krijg regelmatig moordneigingen als hij snurkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |