Vond dat wel leuke streams een paar jaar terug. En kan wel voor een beetje drama zorgen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
Nou laat die oudbewoners maar weg. Nu kan ik tenminste op m'n gemak 2 streams tegelijk beluisteren.
het begon natuurlijk al met het geld van Jane. Jane had bij die ticket toestand 8000 euro gepakt en toen Jane en Jordy aan elkaar gekoppeld werden, kon Jane gelijk de helft van haar pot afstaan aan Jordy.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoe dat is gebeurd kan je allemaal terug lezen in streamverslag, de dikste winst kwam van de veiling, daar kocht hij de schatkist , die kon iedereen kopen trouwens.
Ah, jij hoopt op een jaloerse Jeffrey.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
Vond dat wel leuke streams een paar jaar terug. En kan wel voor een beetje drama zorgen.
Hoe zou het allemaal lopen nu tussen Matt, Jeff en Jolle?
Ja hij kreeg echt gelijk een mega boost als armste bewoner direct gekoppeld worden aan de rijkste.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het begon natuurlijk al met het geld van Jane. Jane had bij die ticket toestand 8000 euro gepakt en toen Jane en Jordy aan elkaar gekoppeld werden, kon Jane gelijk de helft van haar pot afstaan aan Jordy.
Goh ik zou het allesinds wel entertainend vinden en ben wel gewoon benieuwd hoe dat zou verlopen. En Jeffke was altijd wel al een jaloers ventje denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:25 schreef Folies het volgende:
[..]
Ah, jij hoopt op een jaloerse Jeffrey.
Komt overeen met pesten. Wel leuk, maar ook wel iets om snel beu te raken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef kater1 het volgende:
Kaartende Matti en Pootje. Ik ga toch eens spelregels van Uno opzoeken.
Ik denk maar zo, ze leren elkaar kennen via X en maken het uit via IG.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:31 schreef maxelu het volgende:
[..]
Goh ik zou het allesinds wel entertainend vinden en ben wel gewoon benieuwd hoe dat zou verlopen. En Jeffke was altijd wel al een jaloers ventje denk ik.
Nu ik erover nadenk is de kans denk ik wel klein dat ze het doen, want dan krijgen Matthi en Jane wel de bevestiging dat ze zonder het te weten gedumpt zijn.
Eigenlijk wel echt sneu, als die twee de finale halen. Loop je het huis uit tijdens een liveshow, zoek je je partner en zie je die helemaal nergens... Met je gezicht in 2 landen ingezoomd op tv
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:34 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk maar zo, ze leren elkaar kennen via X en maken het uit via IG.
TOP nummerquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrij
Ik deel je mening, vind het apart die social media generatie en ingesteldheidquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:34 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik denk maar zo, ze leren elkaar kennen via X en maken het uit via IG.
niet op dit tijdstipquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:44 schreef Flory- het volgende:
Ach een streamlock, je verwacht het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |