hij heet Johanquote:
O ja die was favorietquote:
Zo flauwquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heet Johan
en dan riep ik altijd als hij er aan kwam Pierewiet!
Ovide en zijn vrienden. met die houtworm en die televisies die overal uit de grond kwamenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Ygritte het volgende:
De bluffers, de troetelberen, ovide, flipper
uhuh ik kan datquote:
Ovide was ook wel tof jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Ygritte het volgende:
De bluffers, de troetelberen, ovide, flipper
de berenboot had ik minder mee en pipo was voor mijn tijd...quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die was favoriet![]()
En de berenboot en pipo
Later was ik helemaal weg van Jayce and the wheeled warriors
Wie laat ons lachen gieren, Ovide en zijn vrienden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ovide en zijn vrienden. met die houtworm en die televisies die overal uit de grond kwamen
ja dat was rijmelarijm van likmevestjequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie laat ons lachen gieren, Ovide en zijn vrienden.
pipo was op herhaling, was ook voor mijn tijdquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
de berenboot had ik minder mee en pipo was voor mijn tijd...
de familie knots was mijn favoriet
peppi en kokki half half....quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
pipo was op herhaling, was ook voor mijn tijd
peppi en kokki?
Sinbad vond ik ook wel leuk
Ja en die slangquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ovide en zijn vrienden. met die houtworm en die televisies die overal uit de grond kwamen
Dolfquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en die slang
Alfred J. Kwak keek ik ook nog wel. Heerlijk dat die hele hitler referentie als kind langs je heen ging
Met zijn kraaienpartij.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en die slang
Alfred J. Kwak keek ik ook nog wel. Heerlijk dat die hele hitler referentie als kind langs je heen ging
maar idd wat Yg zegt, dat gaat zo ver langs je heen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met zijn kraaienpartij.
Boy meets Worldquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
En toen kregen we Beverly Hills 90210. Ging iedereen z’n kind ineens Kelly, Brandon of Dylan noemen
RIP Shanon Doherty/Luke Perryquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
En toen kregen we Beverly Hills 90210. Ging iedereen z’n kind ineens Kelly, Brandon of Dylan noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |