Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Sharpie vervaagt buiten, helaas. Potlood op witte stekers werkt hier het beste en daarmee kan ik ook dun genoeg schrijven.
Ik kom volgende week bij een Pipoos in de buurt zie ik. Ik zal eens kijken naar een Posca. Ik heb toch het liefst een stift.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... sharpy geprobeerd
Of ohuhu aqrylic markers (of natuurlijk een posca, die kun je los kopen. Goed laten drogen)
Verschillende kleuren en matenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kom volgende week bij een Pipoos in de buurt zie ik. Ik zal eens kijken naar een Posca. Ik heb toch het liefst een stift.
De website zegt dat het zou moeten werken, dat ze weersbestendig zijn. Ik zal het ook nog even in de winkel vragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verschillende kleuren en maten
Weet niet zeker of het werkt hoor. Alleen ze behouden bij mij goed kleur en zo.
En... is het gelukt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De website zegt dat het zou moeten werken, dat ze weersbestendig zijn. Ik zal het ook nog even in de winkel vragen.
Min of meer! Ik heb mijn verhaal verteld aan de Pipoosmedewerker en ze raadde me de Edding voor glas, metaal en plastic aan omdat die een extra coating heeft. Ofzo. Ik weet het niet precies, ik was moe. Wat ook verklaart dat ik ben vergeten te zeggen dat het ook op hout moet pakkenquote:
Zeker, ze doen het uitstekendquote:
Ah, dat is ook wel een goede.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Elleska het volgende:
ik gebruik voor de tuinlabels een edding 8055 outdoor marker.
De regen was wel even een uitdaging voor de stiftquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
De stift in actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |