De mensen die er meer vaart achter willen en meer eenheid ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. De Poetinisten en Lafrechts vinden het maar niets.
Wat is nu precies je punt, niks doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:35 schreef theunderdog het volgende:
Europa werkt dus aan een 5 - 10 jaren plan om onafhankelijk van Amerika te worden. Geven vijandelijke landen ons die tijd?
Bijzonder dat dat je perceptie is. Zou er ook perfect mee kunnen zeggen dat het mij allemaal te langzaam gaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat is nu precies je punt, niks doen?
Misschien wel, misschien niet. In dat laatste geval moeten we maar wat harder gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:35 schreef theunderdog het volgende:
Europa werkt dus aan een 5 - 10 jaren plan om onafhankelijk van Amerika te worden. Geven vijandelijke landen ons die tijd?
Trump wil bezuinigen op defensie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder dat dat je perceptie is. Zou er ook perfect mee kunnen zeggen dat het mij allemaal te langzaam gaat.
5 tot 10 jaar... Amerika zelf blijft ook militair doorontwikkelen he.
Wat wil je nu dat ze zouden doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder dat dat je perceptie is. Zou er ook perfect mee kunnen zeggen dat het mij allemaal te langzaam gaat.
5 tot 10 jaar... Amerika zelf blijft ook militair doorontwikkelen he.
Wat een klootzak.quote:Trump envoy Witkoff parrots Russian propaganda, falsely claiming illegal referendums in occupied Ukrainian regions showed a desire to join Russia.
He calls recognizing Russia's land grab Ukraine's "elephant in the room" and claims Moscow never wanted more.
Reality: Russia's war crimes continue.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lkx7nib3f226
Misschien wil hij het zinniger uitgeven. Punt blijft staan. Ik denk niet dat vijandelijke landen (inclusief Amerika dus) ons 5 jaar, laat staan nog 10 jaar de tijd geven.quote:
En dat doet de onderhandelaar om welke reden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is 'ons' gewoon aan het trollen.
Oh. Een heterdaadje.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lkx7nib3f226
ICYMI: "A Russian linked ship was spotted by Irish military dropping its anchor near an undersea cable - The incident happened in waters off the North East coast earlier this year – the ship has reappeared off the Irish coast earlier today."
@thejournal.ie (3/20/25)
https://www.thejournal.ie(...)ble-6654906-Mar2025/
Machtsvertoon, denk ik. Dat je zelfs nog in zulke momenten rustig kan gaan treiteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat doet de onderhandelaar om welke reden?
Ik zou de man tot persona non grata verklaren als ik Zelenskyy was. Stuur maar een ander.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Machtsvertoon, denk ik. Dat je zelfs nog in zulke momenten rustig kan gaan treiteren.
Tja. Maar dan lacht Trump en geeft hij aan dat hij zijn support naar Rusland zal ophogen. Zelensky begrijpt de consequenties.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zou de man tot persona non grata verklaren als ik Zelenskyy was. Stuur maar een ander.
Dus geen Nobelprijs voor de Vrede voor Trump?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja. Maar dan lacht Trump en geeft hij aan dat hij zijn support naar Rusland zal ophogen. Zelensky begrijpt de consequenties.
Amerika heeft nu eenmaal de kaarten. De macht.
Als je ziet wie die allemaal gekregen hebben...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus geen Nobelprijs voor de Vrede voor Trump?
Ah, hij wil hem niet eens al zou je hem smeken die prijs aan te nemen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je ziet wie die allemaal gekregen hebben...
Blijft altijd zo vaag.quote:
quote:It was not confirmed if the ship was intentionally targeting undersea infrastructure or if it was a case of bad seamanship.
Hangt er vanaf wat hij ervoor terugkrijgt. Je mag hem gerust de prijs geven, maar dan moet hij er wel iets zinnigs voor terug krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ah, hij wil hem niet eens al zou je hem smeken die prijs aan te nemen?
Russische kindermoordenaars weer in actie.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lkxeizggjk2d
A whole family was killed by Russsia in Zaporizhzhia:the teenage girl&her dad were buried under the rubble.Her mom was taken to hospital,doctors fought for her life for 10 hours,but
A 9 months old baby is also in serious condition.Four more adults are in hospital
📹a daycare that was badly damaged
Hun probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:08 schreef theunderdog het volgende:
Positieve aan Trump is wel dat wij nu direct afscheid kunnen nemen van de 'de wapenindustrie in Amerika heeft zoveel invloed!!'..
Lockeed Martin zit helemaal in de stress door Trump zijn flipperkast-praat. Maar er iets aan kunnen doen? ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |