SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik zit al de hele dag buitenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Super lekker in het zonnetje (niet letterlijk, is een beetje heet)
Heb jij meerdere ligbedden tegelijkertijd nodig ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even lekker buiten zitten. De ligbedden zijn al gereedgemaakt zie ik
Collectief chocolade inhalerenquote:
Ik denk dat als trans vrouwen een paar keer de rode klats zelf hebben meegemaakt, alweer afhaken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
met liefde geef ik mijn menstuerend menszijn op
*doet toverspreukquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
met liefde geef ik mijn menstuerend menszijn op
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er wel een lokale gemeenschap is oid. Maar heb ze er niet over gehoord.
Ahhh, goede balans tussen even peilen of het een gewenst cadeautje is maar ook nog een beetje een verrassingquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had een aantal opties aan ze laten zien. Schoonzusje heeft deze gekozen.
En vervolgens "uhm ja liever geen neon kleuren. Kun je het een beetje matchen met dit behang?”
En aan de hand daarvan gekeken welke kleuren garen ik nog allemaal overhad van de bloemen en een verdeling gemaakt van welke diertjes in welke kleuren
Ze hebben een paar foto's gezien, maar lang niet alles. En ik ga nu ook geen foto's meer sturen
Ik ga ook vanzelf kapot door UV-straling. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Balkondoek maar even opnieuw vast gezet met een stuk of 20 zip ties. Die van X jaar geleden begonnen vanzelf kapot te gaan door de UV-straling.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, goede balans tussen even peilen of het een gewenst cadeautje is maar ook nog een beetje een verrassing
Ja heerlijkquote:
Kan wel een tijdje duren dacht ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik nooit meer ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Jij zou het dan wel voor even iemand anders zijn menstruatie kunnen overnemen omdat jij het iig weet hoe het isquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik ook niet ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Volgens mij ook, het mag wegblijven. Al lijkt het idee dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen ook wel weer raarquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel een tijdje duren dacht ik.
Ik durf niet te stoppen.
Poeh maar sommige klanten lijken me ook zwaar vermoeiend en je geduld op de proef stellen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |