Maar heb je het dan over tomatensoep met koude gloppen gelatine?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben hier vanalles. Is leuk. Ook leuk met eten soms.
Haalt het niet bij ikeaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben hier vanalles. Is leuk. Ook leuk met eten soms.
Wil je echt iets ranzig zien/weten google dan ff op ‘decidual cast’. Je kan dus in 1x je hele baarmoederslijmvlies naar buiten ‘werpen/bevallen’ inclusief je spiraal als je die hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind die stukkken soms wel echt zo bijzonder, hebben jullie dat ook
Oef ik kan mij voorstellen dat het geen feest is en best pijnlijk moet zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil je echt iets ranzig zien/weten google dan ff op ‘decidual cast’. Je kan dus in 1x je hele baarmoederslijmvlies naar buiten ‘werpen/bevallen’ inclusief je spiraal als je die hebt.![]()
Oh dat weet ik niet meer eigenlijk. Heb het wel geweten ooitquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van je baarmoeder? Is dat dan ook als je de pil slikt, aangezien het nep is? Ja schijnbaar maar snap niet hoe of waarom. Eigenlijk stom dat we hier geen les over krijgen op school. Zou dat tegenwoordig wel zo zijn?
[..]
same![]()
wtf, what the fuck!?!?! hoe? zomaar?! als een cadeautje?!!?!?! maakt dit verder wat uit voor het lichaam?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil je echt iets ranzig zien/weten google dan ff op ‘decidual cast’. Je kan dus in 1x je hele baarmoederslijmvlies naar buiten ‘werpen/bevallen’ inclusief je spiraal als je die hebt.![]()
Dat is baarmoederslijmvlies. Dan begint op dag 1 op te bouwen totdat het een mooi nestje heeft gemaakt aan de binnnenkant van je baarmoeder voor het geval dat er een bevrucht ei in wil nestelen. Geen ei ingenesteld, dan werpen we al die bonkjes en sliertjes er gewoon lekker uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van je baarmoeder? Is dat dan ook als je de pil slikt, aangezien het nep is? Ja schijnbaar maar snap niet hoe of waarom. Eigenlijk stom dat we hier geen les over krijgen op school. Zou dat tegenwoordig wel zo zijn?
[..]
same![]()
hoezo wil ons lichaam dit ook iedere maand doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meer eigenlijk. Heb het wel geweten ooit
Maar ja, aan de binnenkant van je baarmoeder.
Je lichaam maakt een laagje aan de binnenkant wat een goede omgeving is voor babytje, waar een eijte zich kan vastnestelen.
Alleen als er dan geen bevrucht eijte komt dan denkt je lichaam "FUCK YOU IS DIT NIET GOED GENOEG DAN? IK BEN HET HELEMAAL ZAT, ERUIT MET DE HELE ZOOI"
en als alles dan is opgeruimd dan begint het weer opnieuw
Ik heb het gelukkig nog nooit gehadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef ik kan mij voorstellen dat het geen feest is en best pijnlijk moet zijn.
Ja echt he, lijkt me vaak zatquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo wil ons lichaam dit ook iedere maand doen
hoezo niet 1x per half jaar ofzo
leg mij dit uit aub
En eijtje
maar waarom gebeurt dit wel als ik de pil slik, en als ik dat ding neit meer slik dan gebeurt er helemaal niksquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is baarmoederslijmvlies. Dan begint op dag 1 op te bouwen totdat het een mooi nestje heeft gemaakt aan de binnnenkant van je baarmoeder voor het geval dat er een bevrucht ei in wil nestelen. Geen ei ingenesteld, dan werpen we al die bonkjes en sliertjes er gewoon lekker uit.
oh excuses, excusesquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he, lijkt me vaak zat
En het is eijte, niet eijtje
Omdat je zonder de pil een eisprong moet hebben om het proces op gang te brengen enzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar waarom gebeurt dit wel als ik de pil slik, en als ik dat ding neit meer slik dan gebeurt er helemaal niks![]()
Ja, lees net de rest van het topic even nadat ik op posten gedrukt had. Uitstekende combinatie wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je het dan over tomatensoep met koude gloppen gelatine?
Goorlie de poorlie. Doe mij maar een potje barbecuen in de mestwalmquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw baarmoederinrichter in staking isquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar waarom gebeurt dit wel als ik de pil slik, en als ik dat ding neit meer slik dan gebeurt er helemaal niks![]()
Ja, dat kan met ‘biefstukken’ inderdaad. Krijg je ook gewoon lekker weeën en zo om dat eruit te krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf, what the fuck!?!?! hoe? zomaar?! als een cadeautje?!!?!?! maakt dit verder wat uit voor het lichaam?
Wat interessant![]()
ik heb een kennis die ooit een miskraam had maar haar lichaam ruimde dat inwendig niet op. Zij kreeg medicijnen zodat haar lichaam dat ging opruimen. Die verhalen zijn ook zo intens, ze moest in bad gaan liggen want 'kwamen zulke stukken uit *maakt handgebaar*'
Het is ranzig maar ook interessant, dat laatste wint het bij mij
maar die heb ik met de pil ook niet, toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je zonder de pil een eisprong moet hebben om het proces op gang te brengen enzo
biefstukkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat kan met ‘biefstukken’ inderdaad. Krijg je ook gewoon lekker weeën en zo om dat eruit te krijgen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere maand nieuw behang op de muur.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat zijn stukken van dat spul dat aan je baarmoederwand groeit. Waar babytje in zou moeten nestelen. Maar dat wordt dan allemaal weer afgestoten en dat komt er in stukjes uit
Ja maar dan heb je een kunstmatige hormoonspiegel die het opbouwen van slijmvlies wel opstart en het uitstoten wordt natuurlijk veroorzaakt door de drop in hormonen door je stopweek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar die heb ik met de pil ook niet, toch?![]()
ik weet hier eigenlijk echt maar weinig van
Wat lees ik nu weer allemaal.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat kan met ‘biefstukken’ inderdaad. Krijg je ook gewoon lekker weeën en zo om dat eruit te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |