quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je dit te horen gekregen of zijn het je gedachtes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ga je vanavond douchen en benen scheren?quote:
quote:
geen ideequote:
Vanavond geen Koken met Fles, maar Epileren met Fles.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je vanavond douchen en benen scheren?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
Baby darling doll face honey
Maar als niet alles een overgecompliceerde worsteling is om te overwinnen waar haal ik dan een gevoel van betekenis en voldoening uit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor deze ongein zwabbie
Fokquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als niet alles een overgecompliceerde worsteling is om te overwinnen waar haal ik dan een gevoel van betekenis en voldoening uit?
En het had vorig jaar al genezen moeten zijn volgens die arts.quote:
nee nu meteen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "21:00.. kut ik heb m'n bed nog niet opgemaakt".
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is een bakje koffieijs, het is te warm voor koffie.
[ afbeelding ]
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als niet alles een overgecompliceerde worsteling is om te overwinnen waar haal ik dan een gevoel van betekenis en voldoening uit?
Door te denken "wow, deze oplossing heeft me toch een partij moeite gespaard. Goed bezig, schouderklopje aan mezelfquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SERIOUS BLEEDINGquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanavond geen Koken met Fles, maar Epileren met Fles.
De Fritz Kola Super Zero is in de aanbiedingquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Oke even gedachtes beetje op leukere dingen brengen.
Ik moet eigenlijk juist eens wat meer voor mezelf gaan doen ipv voor anderen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VrijwilligerswerkHeb je genoeg tijd voor, als je alle tijd die je aan overanalyseren besteedt kwijt bent
Gelukkig is het klaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt gemeente. Voor het bemesten van die boom bij mij voor de deur, vlak onder het open slaapkamerraam. Met klare koeiestront. Echt, waardeer ik.
Lekker dicht bij de natuur zijn dit dat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt gemeente. Voor het bemesten van die boom bij mij voor de deur, vlak onder het open slaapkamerraam. Met klare koeiestront. Echt, waardeer ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |