SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Bomenverzameling op 20-03-2025 12:03:34 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Elke keer dat ze een kant draaien komt er een crisis. Paar jaar terug was er een Nederlandse reptiel en die verzon stikstofcrisis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er van overtuigd dat de aarde een kubus is
Omdat iemand anders achter de schermen weer op zwart wou en toen zei ik voor de gein mag ik dan op roze. Dus toen had Yvonne dat ingesteld met het idee dat het een grapje was voor één dag maar nu zijn we jaren later.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waarom je op roze gezet werd.
Er wonen mensen in dit land die er minder sarcastisch over zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
FVD FVD FVD![]()
Zo fijn om een russisch provincie te zijn tralalalala
Elke zijde is een eigen wereld met daarom een hoofdorganisme dat gelijk staat aan de mens. Zoals bijvoorbeeld een zijde met reptilians en een zijde met vampiers enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Elke keer dat ze een kant draaien komt er een crisis. Paar jaar terug was er een Nederlandse reptiel en die verzon stikstofcrisis.
jij snapt em, boksquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke zijde is een eigen wereld met daarom een hoofdorganisme dat gelijk staat aan de mens. Zoals bijvoorbeeld een zijde met reptilians en een zijde met vampiers enzo.
Zo nu en dan maakt iemand een oversprong naar een andere kubuszijde. En dan krijg je dus mensen als Nicholas Cage die nooit ouder worden, omdat ze eigenlijk niet van hier zijn.
Ik heb deze theorie zelf bedacht jaquote:
Dat is ook een complot, maar dat geeft niet jij bent tenminste wakkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb deze theorie zelf bedacht ja
*css scriptje maakt*quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Ik zou het inmiddels ook raar vinden om mijn eigen username in het zwart te zien.
er zit ook op een dier overlevingsmechanismen dus dat zal dan wel jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig is nog steeds niet heel enthousiast aan het eten. Er gaan wel snoepjes enz in en ze is gewoon goed actief en drinkt ook dus het zal wel.
Ik vind het dan zo zielig maar ik denk/hoop als ze echt honger krijgt probeert ze het vanzelf wel?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er van overtuigd dat de aarde een kubus is
mooiste moment van het jaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Elk jaar weer.
Het wordt lente.
Nederlanders:
[ afbeelding ]
Kom haten danquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Elk jaar weer.
Het wordt lente.
Nederlanders:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |