Gewoon niet vergeten je spullen verzekeren via Shurgard. Als je de spullen bij familie of vrienden hebt staan moet je ook maar afwachten of je iets van EEN verzekering vergoed krijgt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ken iemand die ging verhuizen, sloeg zijn inboedel tijdelijk op in zo'n shurguard, 2weken later brande de hele shurguard af.
doe ermee wat je wilt.
Over wat voor hoeveelheden qua meubels (soort, omvang) gaat het en hoeveel ruimte heb je?quote:[b]Op donderdag 20 maart 2025 10:50 schreef [We willen niet nog meer spullen bij hen kwijt, omdat het te veel wordt. We staan nu op het punt dat we nieuwe meubels moeten laten staan of oude meubels niet kunnen meenemen omdat we geen plek hebben. Heeft iemand tips hoe wij hiermee om kunnen gaan?
Verhuisd wel, de baby zit gelukkig nog gewoon in mijn buik.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:03 schreef maily het volgende:
En nu ben je al verhuisd. En bevallen. Gaat vlot bij jullie.
OUD / Verhuizing met kleine kinderen
Ja dit is natuurlijk een risico dat je looptquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:14 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Gewoon niet vergeten je spullen verzekeren via Shurgard. Als je de spullen bij familie of vrienden hebt staan moet je ook maar afwachten of je iets van EEN verzekering vergoed krijgt.
Hoe heb je het opgelost met de meubels?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:37 schreef edejong25 het volgende:
[..]
Verhuisd wel, de baby zit gelukkig nog gewoon in mijn buik.
Welke had je?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben een mobiele opslag gebruikt toen we een periode tussen ons oude huis en ons nieuwbouwhuis hadden zitten. Ideaal, want dan kun je alles gewoon inladen voor je oude huis. Zij brengen het naar een opslagpunt en vervolgens brengen ze het ook weer naar je nieuwe huis. Een standaard opslagbox lijkt mij echt onwijs veel gedoe.
Al was de conclusie in ons geval vooral dat we een volgende keer wat kritische kijken naar wat nou echt de moeite (en kosten) van het bewaren waard is. We hebben uiteindelijk zoveel later alsnog nieuw gekocht en vervangen. Als je het nu al hebt over nieuwe meubels laten staan, dan zou ik vooral zeggen, ja doe. Laat lekker staan. Je gaat toch geen nieuwe meubels kopen om vervolgens geld te betalen om die ergens op te slaan. Als je straks in je huis zit, zijn er echt nog steeds meubels te koop hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |