Hoop doet leven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:31 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij failliet gaat, en je geen internetaansluiting meer kan veroorloven.
Geschiedenis is niet de huidige situatie.quote:Op donderdag 20 maart 2025 04:49 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Alsof jij argumenten naar voren brengt, Dageraadje. Je reageerde zo snel dat het voor de zoveelste keer aantoont dat je niet van plan bent je enigszins de huidige situatie te kunnen begrijpen. Terwijl het om Nederlandse geschiedenis gaat!
Nederlands kan je toch wel lezen en verstaan?
(Of je het begrijpt , en of je bereid bent te begrijpen is de pedagogische kwestie)
Nederland bezet door Duitsland?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 04:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Geschiedenis is niet de huidige situatie.
Of denk je dat nederland op dit moment wordt bezet door duitsland?
Alweer dronken?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:16 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Nederland bezet door Duitsland?
Ik zou er op in kunnen willen gaan als ik begreep wat je daarmee bedoelt.
Dat geschiedenis niet het heden is, is in een in het woord geschiedenis gevat en opgesloten. Daar bestaat het woord geschiedenis voor, om onderscheid te kunnen uitdrukken met het heden en toekomst.
Is dat de nieuwe term voor nuchter zijn? Wat jij wil :-)quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:22 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Alweer leesblind.
Je mist niveau, kennis en taalbeheersing en beschaving.
alsof een nederlandse rechter/EU wat te zeggen gaat hebben over de boete in amerikaquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vooral sensatienieuws.
Dit wordt door de Nederlandse rechters van tafel geveegd.
Communicatief onhandig van Greenpeace op de uitspraak niet op de website van de eigen organisatie te zetten bij dit wereldnieuws. Daar zullen wel afspraken over zijn, maar mist en schimmigheid is niet handig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:09 schreef Chandler het volgende:
Ik blijf het onrealistisch vinden, maar hoe dan ook. Greenpeace is done in the US of A..
Dus Greenpeace USA schuldig, Greenpeace Fund en International niet schuldig. Wat dit exact voor de rest van de procesgang gaat betekenen, is mij onduidelijk, evenals de financiële afhandeling.quote:The company sued three Greenpeace entities — Greenpeace USA, Greenpeace International and Greenpeace Fund.
The jury found Greenpeace USA liable for almost all claims. The jury did not find Greenpeace International and Greenpeace Fund responsible for the alleged on-the-ground harms committed by protesters, but did find those entities liable for defamation and interfering with Energy Transfer’s business. The jury found Greenpeace USA and Greenpeace International liable for conspiracy.
Nee, kolen, olie en aardgas meteen verbieden! Dat gaat het helemaal oplossen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:56 schreef Telefoonvork het volgende:
MEER kolencentrales, MEER vliegtuigen, MEER dieselvrachtwagens in stadscentra, MEER vissers. Dat zal het milieu leren!
Ahh... je zei kolen, maar geen bruinkool. Dat gaat onze problemen dan inderdaad gelijk oplossen, tesamen met al die Tesla's van Elmo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, kolen, olie en aardgas meteen verbieden! Dat gaat het helemaal oplossen!
Daar heb je me. En ik was kerncentrales ook vergeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:53 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Ahh... je zei kolen, maar geen bruinkool. Dat gaat onze problemen dan inderdaad gelijk oplossen, tesamen met al die Tesla's van Elmo.
Hoei! Dat laatste heb je vast niet van Greenpeace, want die vinden kernenergie nog slechter dan fossiele brandstoffen! Maar ik ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:00 schreef Telefoonvork het volgende:
Laten vooral niet al het plastic niet vergeten. Dat is iets waar we absoluut meer van moeten hebben. Plastic tasjes FTW. Dump ze maar in de zee, die voert het wel allemaal af uit het zicht.
Kerncentrales zijn zowaar milieuvriendelijk. Het enige probleem wat die opleveren is het afval, dat voor zoveel duizend jaar opgeslagen moet worden - omdat landen niet willen investeren in thoriumreactoren (die leveren immers geen materiaal op voor atoombommen), of niet willen investeren in reactoren die het afval kunnen recyclen.
Een Nederlandse rechter heeft helemaal niks te zeggen over rechterlijke uitspraken in de VS, dus die boete kan hier niet van tafel geveegd worden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:53 schreef Mikeytt het volgende:
Vooral sensatienieuws.
Dit wordt door de Nederlandse rechters van tafel geveegd.
Pandje aan het Surinamepleinquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:16 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Een Nederlandse rechter heeft helemaal niks te zeggen over rechterlijke uitspraken in de VS, dus die boete kan hier niet van tafel geveegd worden.
Een Nederlandse rechter kan wel bepalen dat er geen beslag gelegd mag worden op de Nederlandse bezittingen van Greenpeace.
Boete in de VS blijft dus gewoon van kracht ongeacht wat een rechter in Nederland ervan vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |