Heel goed nieuws.quote:
Mennogod. Hopelijk daarna dan Siem want mensen die het op Halina Reijn kunnen wantrouw ik in het leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Menno tot medio 2027 AD en daarna zou een Siem de Jong of Daniel de Ridder het moeten overnemen aldus de T.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mennogod. Hopelijk daarna dan Siem want mensen die het op Halina Reijn kunnen wantrouw ik in het leven.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:21 schreef manny het volgende:
De teen van holistische Wout is er nog niet klaar voor.
Wel ervaring opgedaan in de omgang met lastige, valse mensen. Kan handig zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mennogod. Hopelijk daarna dan Siem want mensen die het op Halina Reijn kunnen wantrouw ik in het leven.
Vrijwel al je gedachten eindigen volgens mij bij seks.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Omdat deze wedstrijd mijn vbl carriere misschien nog kan redden, of breken... anders zou het pas een uur voor de wedstrijd leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik merk dat de wedstrijd van zondag heel erg bij jou leeft.
alsof jij dan weg bent hierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat deze wedstrijd mijn vbl carriere misschien nog kan redden, of breken... anders zou het pas een uur voor de wedstrijd leven.
Totdat PSV weer de titel paktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alsof jij dan weg bent hieronkruid vergaat niet
Ach zal lang genoeg zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht voor altijd![]()
Valt dat even vies tegen.
De vorige keer ging hij beatboxen, dus een mondkapje is geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Brubby lijkt me dan nog wel leuk, van Noa Lang krijg je toch spontaan zin om bijvoorbeeld een klauwhamer erbij te pakken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |