Dat heeft er niets mee tmaken...quote:
Van de tubercolose?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:06 schreef PSVCL het volgende:
De hel van Eindhoven is aan het opwarmen
Dat hebben we gezien bij Feyenoord en psv met alle blessures. Niet dat Ajax helemaal goed eruit is gekomen maar het lijkt een stuk minderquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in februari een heel team rust moet geven is er ergens in de voorbereiding iets mis gegaan lijkt me.
butthurt van het rotterdamse gestuntel en wanbeleid (en de enorme achterstand) en dan met zulke onzin aankomenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien bij Feyenoord en psv met alle blessures. Niet dat Ajax helemaal goed eruit is gekomen maar het lijkt een stuk minder
Ironisch genoeg is dit juist waar Farioli in de zomer al over begon. Let je wel op?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in februari een heel team rust moet geven is er ergens in de voorbereiding iets mis gegaan lijkt me.
Prima hoor lieverd, maar ik betaal wel een kaartje en een Airbnb en wat biertjes. Als ik wist dat ze met de b selectie zouden komen was ik misschien niet gegaan lolquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht over Eintracht-uit, deze interlandperiode. Het moet niet zo zeer om AZ zijn gegaan. April is simpelweg zo'n maand waar alles mentaal wordt in de titelrace. De benen ga je na een seizoen (sinds juli) voelen. Dan wil je niet weer moeten passen en meten met de Europa League. Terwijl iedere tegenstander nog wel wat om voor te spelen zal hebben.
Niet zeggende dat ik hier achter sta.
Hier wordt @Caland met feiten om zijn oren geslagen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dit juist waar Farioli in de zomer al over begon. Let je wel op?
[ afbeelding ]
Bedoel je hier in dit topic?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
en er toch een sentiment heerst alsof PSV de afgelopen maanden als een steamroller door Nederland is getrokken.
Feyenoord had inderdaad op dat vlak een waardeloze voorbereidingquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien bij Feyenoord en psv met alle blessures. Niet dat Ajax helemaal goed eruit is gekomen maar het lijkt een stuk minder
Maar zijn eigen team is dus in februari ook nog niet fit? Wel lekker makkelijk, wijzen naar je voorgangerquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dit juist waar Farioli in de zomer al over begon. Let je wel op?
[ afbeelding ]
Dit was een breed gedragen conclusie binnen Ajax. Het is makkelijker om iets te verwoesten, dan weer op te bouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar zijn eigen team is dus in februari ook nog niet fit? Wel lekker makkelijk, wijzen naar je voorganger
quote:De evaluatie van het rampseizoen 2023/24 was namelijk vernietigend. Ajax kwam op vele vlakken tekort, maar met name de fitheid, de absolute basisvoorwaarde om te presteren, was van een beschamend niveau.
Het was een hoofdpijndossier met vele hoofdstukken: gebrekkige communicatie tussen medische, fysieke en technische staf, te weinig fysieke en mentale prikkels op het trainingsveld, gebrek aan een topsportcultuur buiten het trainingsveld, een verkeerde balans in de spelersgroep wat betreft karakters en leeftijd en de verlammende druk van buitenaf vanwege de beschamende resultaten.
https://www.vi.nl/pro/ove(...)hoe-ajax-zo-fit-werd
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn geweest, maar we zijn inmiddels ruim in het seizoen. Dan kan je je moeilijk nog daarachter verschuilen. Een Arend Martijn werkte in het after Dick jaar eigenlijk ook maar met 12 spelers met een wedstrijd of 50-60.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit was een breed gedragen conclusie binnen Ajax. Het is makkelijker om iets te verwoesten, dan weer op te bouwen.
[..]
Dat deden die Marokkaantjes vroeger al met ome Fonsquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze maken zich warm voor aids? Heel apart.
Dapper om er zo voor uit te komen. Respect voor @PSVCL !quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deden die Marokkaantjes vroeger al met ome Fons
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dapper om er zo voor uit te komen. Respect voor @:psvcl !
Brobbey gaat net als vorig seizoen niks klaarspelen, die hoef je niet eens te dekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:27 schreef Wotte het volgende:
Als je Brobbey constant in duel weet te krijgen met Boscagli dan ga je winnen.
Ik merk dat de wedstrijd van zondag heel erg bij jou leeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Brobbey gaat net als vorig seizoen niks klaarspelen, die hoef je niet eens te dekken
Bekijk deze YouTube-video
Dezelfde Arend Martijn die onlangs in de FA cup zijn hele elftal rust gaf? Net als Farioli dus?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn geweest, maar we zijn inmiddels ruim in het seizoen. Dan kan je je moeilijk nog daarachter verschuilen. Een Arend Martijn werkte in het after Dick jaar eigenlijk ook maar met 12 spelers met een wedstrijd of 50-60.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |