Maar zijn eigen team is dus in februari ook nog niet fit? Wel lekker makkelijk, wijzen naar je voorgangerquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dit juist waar Farioli in de zomer al over begon. Let je wel op?
[ afbeelding ]
Dit was een breed gedragen conclusie binnen Ajax. Het is makkelijker om iets te verwoesten, dan weer op te bouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar zijn eigen team is dus in februari ook nog niet fit? Wel lekker makkelijk, wijzen naar je voorganger
quote:De evaluatie van het rampseizoen 2023/24 was namelijk vernietigend. Ajax kwam op vele vlakken tekort, maar met name de fitheid, de absolute basisvoorwaarde om te presteren, was van een beschamend niveau.
Het was een hoofdpijndossier met vele hoofdstukken: gebrekkige communicatie tussen medische, fysieke en technische staf, te weinig fysieke en mentale prikkels op het trainingsveld, gebrek aan een topsportcultuur buiten het trainingsveld, een verkeerde balans in de spelersgroep wat betreft karakters en leeftijd en de verlammende druk van buitenaf vanwege de beschamende resultaten.
https://www.vi.nl/pro/ove(...)hoe-ajax-zo-fit-werd
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn geweest, maar we zijn inmiddels ruim in het seizoen. Dan kan je je moeilijk nog daarachter verschuilen. Een Arend Martijn werkte in het after Dick jaar eigenlijk ook maar met 12 spelers met een wedstrijd of 50-60.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit was een breed gedragen conclusie binnen Ajax. Het is makkelijker om iets te verwoesten, dan weer op te bouwen.
[..]
Dat deden die Marokkaantjes vroeger al met ome Fonsquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze maken zich warm voor aids? Heel apart.
Dapper om er zo voor uit te komen. Respect voor @PSVCL !quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deden die Marokkaantjes vroeger al met ome Fons
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dapper om er zo voor uit te komen. Respect voor @:psvcl !
Brobbey gaat net als vorig seizoen niks klaarspelen, die hoef je niet eens te dekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:27 schreef Wotte het volgende:
Als je Brobbey constant in duel weet te krijgen met Boscagli dan ga je winnen.
Ik merk dat de wedstrijd van zondag heel erg bij jou leeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Brobbey gaat net als vorig seizoen niks klaarspelen, die hoef je niet eens te dekken
Bekijk deze YouTube-video
Dezelfde Arend Martijn die onlangs in de FA cup zijn hele elftal rust gaf? Net als Farioli dus?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook zo zijn geweest, maar we zijn inmiddels ruim in het seizoen. Dan kan je je moeilijk nog daarachter verschuilen. Een Arend Martijn werkte in het after Dick jaar eigenlijk ook maar met 12 spelers met een wedstrijd of 50-60.
Heel goed nieuws.quote:
Mennogod. Hopelijk daarna dan Siem want mensen die het op Halina Reijn kunnen wantrouw ik in het leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Menno tot medio 2027 AD en daarna zou een Siem de Jong of Daniel de Ridder het moeten overnemen aldus de T.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mennogod. Hopelijk daarna dan Siem want mensen die het op Halina Reijn kunnen wantrouw ik in het leven.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:21 schreef manny het volgende:
De teen van holistische Wout is er nog niet klaar voor.
Wel ervaring opgedaan in de omgang met lastige, valse mensen. Kan handig zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mennogod. Hopelijk daarna dan Siem want mensen die het op Halina Reijn kunnen wantrouw ik in het leven.
Vrijwel al je gedachten eindigen volgens mij bij seks.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Omdat deze wedstrijd mijn vbl carriere misschien nog kan redden, of breken... anders zou het pas een uur voor de wedstrijd leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik merk dat de wedstrijd van zondag heel erg bij jou leeft.
alsof jij dan weg bent hierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat deze wedstrijd mijn vbl carriere misschien nog kan redden, of breken... anders zou het pas een uur voor de wedstrijd leven.
Totdat PSV weer de titel paktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alsof jij dan weg bent hieronkruid vergaat niet
Ach zal lang genoeg zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht voor altijd![]()
Valt dat even vies tegen.
De vorige keer ging hij beatboxen, dus een mondkapje is geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Brubby lijkt me dan nog wel leuk, van Noa Lang krijg je toch spontaan zin om bijvoorbeeld een klauwhamer erbij te pakken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Zoveel leuks biedt de Eredivisie niet tegenwoordig. Buiten de "top" 3 valt er weinig te genieten. Dan is zo'n wedstrijd om het echie wel te pruimen.quote:
Als "we" winnen kan het bijna niet meer misgaan. Bij verlies beginnen "we" van voor af aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Totaal niet. De titelstrijd wordt hier niet bepaald.
Ze spelen volgende week tegen FC Groningen-uit, die thuis al amper verliezen. Zeven tegengoals slechts, thuisquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Als je wint ben je gewoon kampioen. Flinke klap voor het moraal van PSV en daarnaast gaan zij echt niet Feyenoord en Twente uit winnen dan.
Gelijkspel zou een prima resultaat zijn, verlies je morgen is er nog geen man overboord. Morgen is niet cruciaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Als je wint ben je gewoon kampioen. Flinke klap voor het moraal van PSV en daarnaast gaan zij echt niet Feyenoord en Twente uit winnen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |