Bijzonder post daar waar hij gisteren nog tegen Spanje scoorde.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha nou ja ik roep hier de naam van Brobbey omdat dit het Ajax-topic is, maar er zijn genoeg spitsen beter dan Depay. Echt bizar dat die gast 100 wedstrijden voor Oranje heeft gespeeld.. scoort alleen wat goals tegen Gibraltar en Montegro, dan houdt het wel ongeveer op.
Je hebt er duidelijk geen kijk op.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bijzonder post daar waar hij gisteren nog tegen Spanje scoorde.
Penalties inschieten kan hij ook goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha nou ja ik roep hier de naam van Brobbey omdat dit het Ajax-topic is, maar er zijn genoeg spitsen beter dan Depay. Echt bizar dat die gast 100 wedstrijden voor Oranje heeft gespeeld.. scoort alleen wat goals tegen Gibraltar en Montenegro, dan houdt het wel ongeveer op.
Oh ik heb niet gekekenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bijzonder post daar waar hij gisteren nog tegen Spanje scoorde.
Voor 1 speler niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:03 schreef Black-Death het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-hoofdmacht-van-psv
Bizar. Ben benieuwd of de wedstrijd wordt afgelast.
Ik las dat de GGD Brabant-Zuidoost zegt dat er geen besmettingsgevaar is in open lucht. Zal wel wat loslopen denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:03 schreef Black-Death het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-hoofdmacht-van-psv
Bizar. Ben benieuwd of de wedstrijd wordt afgelast.
Het is maar bij eentje geconstateerd, maar wij weten wel beter.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Objectief dus minimaal 1 teringhond bij PSV.
Die nieuwe spits.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef franklop het volgende:
Zullen zondag wel merken wie het is/was. Vermoed wel iemand die niet met nationale team weg was
gaat wel door hoorquote:Op maandag 24 maart 2025 17:24 schreef Wotte het volgende:
Ik verwacht wel een reglementaire overwinning bij afgelasting kunnen er natuurlijk niets aan doen dat ze daar de hygiëne niet op orde hebben.
Bedankt Hansquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verliezen en het worden nog spannende weken met dat minimalistische voetbal van Farioli.
Captain Obviousquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verliezen en het worden nog spannende weken met dat minimalistische voetbal van Farioli.
óhquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
"We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen"quote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dankjewel het is al lastig genoeg voor mij om zwakbegaafd te zijn in deze harde samenleving.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik dacht, laat ik de situatie even voor jullie schetsen.
Revelatie, deze post. Hulde.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |