een grote nederlaag zou wel echt kut zijn. Maargoed daar ga ik dan weer niet van uitquote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon uitgaan van 0 punten, kan het alleen maar meevallen
Nooit gedacht dat ik zou roepen om Gaaei.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zag wat beelden vanmorgen ergens, die was tegen az constant aan de buitenkant aan het dekken
Ja.... ach.... als Brobbey op iedere 'hoge' bal een (halve) omhaal doet heeft hij een grotere scoringskans dan met koppen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:00 schreef Black-Death het volgende:
Die had Brobbey er wel in mogen koppen..
Klopt. En een assist, lekker voor her zelfvertrouwenquote:
Lang heeft het nog niet echt op z’n heupenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben er niet gerust op als ik Lang op hem af zie komen
wie wel. Had meer verwacht van dit psv. Maargoed wel hebben nog een helftquote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Lang heeft het nog niet echt op z’n heupen
Spleenheupen ?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
echte ajacied, hief ook nog even mooi het buitenspel op bij de 1-0.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ajax staat gewoon degelijk. PSV kan geen vuist maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |