De oorlog. Rusland gaat ook energie-infrastructuur meer aanvallen, dan vraag ik mij af of dit allemaal wel zinvol is.quote:
Het lijkt me dat het de Ukraine vrij staat wat ze willen, het is Rusland die is binnengevallen Hans.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De oorlog. Rusland gaat ook energie-infrastructuur meer aanvallen, dan vraag ik mij af of dit allemaal wel zinvol is.
Het pad van de-escalatie is al ingeslagen, lijkt mij beter dat beide partijen niet op zoek gaan naar nieuwe methodieken om aan te vallen maar het gewoon beperken tot het front.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het de Ukraine vrij staat wat ze willen, het is Rusland die is binnengevallen Hans.
Gelachen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het pad van de-escalatie is al ingeslagen, lijkt mij beter dat beide partijen niet op zoek gaan naar nieuwe methodieken om aan te vallen maar het gewoon beperken tot het front.
A little bit too late, als ik zo zou verliezen zou ik ook snel roepen dat er vrede moet komen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het pad van de-escalatie is al ingeslagen, lijkt mij beter dat beide partijen niet op zoek gaan naar nieuwe methodieken om aan te vallen maar het gewoon beperken tot het front.
Inderdaad. Uit betrouwbare bron is vernomen dat er de komende tijd minder Russische strategische bommenwerpers zullen opstijgen vanaf Engels-2 om kruisraketten op Oekraïne te gaan schieten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het pad van de-escalatie is al ingeslagen,
Er is er maar een die verliest, en dat is Oekraine en de EU haar geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
A little bit too late, als ik zo zou verliezen zou ik ook snel roepen dat er vrede moet komen.
Kennelijk is Rusland enorm bang voor de EU.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is er maar een die verliest, en dat is Oekraine en de EU haar geloofwaardigheid.
Klap na klap.
zoals de klappen op Engels-2?quote:
Voor iemand die het zogenaamd niks uitmaakt reageer je tamelijk emotioneel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is er maar een die verliest, en dat is Oekraine en de EU haar geloofwaardigheid.
Klap na klap.
It's your mother fartin', Dmitry. The bitch is *LOUD*.quote:
Dit ja, phpmystyle wat een verschrikkelijke troll ben je toch.quote:
Een interventiemacht lijkt me een beter idee, maar goed.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lkslj2pquc2r
"Senior officers from some 30 countries across Europe and beyond were due to meet Thursday at a military headquarters on the outskirts of London to flesh out plans for an international peacekeeping force for Ukraine."
@france24.com
https://www.france24.com/(...)-ukraine-protections
Idd. Schop die stinkrussen terug naar hun failed state.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een interventiemacht lijkt me een beter idee, maar goed.
De-escalatie....quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zwakzinnig geleuter. Rusland wil alleen de-escalatie als dat betekent dat Oekraïne zich overgeeft.quote:
Wat lul je nou? en dan met een vrolijk kijkende smilie?quote:
Nu erkennen ze in 1 keer Ukraine wel?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:52 schreef Aether het volgende:
Russia Blames Ukraine’s Constitution for Hindering Peace Efforts, Citing Ban on Territorial Concessions
https://united24media.com(...)ial-concessions-6905
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |