We krijgen er hier binnenkort 28 in een nabij gelegen natuurgebied, die de daar woekerende Japanse Duizendknoop mogen proberen op te vreten en daarmee definitief uit te roeien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgende week zaterdag komen de varkentjes, waaronder één voor ons
Ongetwijfeld, maar of ze het hele gebied van de Duizendknoop kunnen bevrijden wil ik zien.quote:
Volgens mij is dat in Oosterbeek geluktquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We krijgen er hier binnenkort 28 in een nabij gelegen natuurgebied, die de daar woekerende Japanse Duizendknoop mogen proberen op te vreten en daarmee definitief uit te roeien.
Ben benieuwd, ze hebben al van alles geprobeerd om dat onkruid weg te krijgen…
Ik zie het:quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Oosterbeek gelukt
In de voorbereiding op Parijs Roubaix laten ze schapen op de diverse stroken los, want dan wordt ook al het vervelend groen opgegeten. Bleek beter te werken dan het wegbranden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie het:
In Oosterbeek roeien varkens de Japanse duizendknoop met wortel en tak uit
https://nos.nl/l/2353347
Die van ons komen in een bosperceel naast het huis. Geen duizendknoop hier gelukkigquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We krijgen er hier binnenkort 28 in een nabij gelegen natuurgebied, die de daar woekerende Japanse Duizendknoop mogen proberen op te vreten en daarmee definitief uit te roeien.
Ben benieuwd, ze hebben al van alles geprobeerd om dat onkruid weg te krijgen…
Ahh doe je de alpine crossing? Zoo mooiquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Camouflagetoilethok![]()
[ afbeelding ]
* sigme loopt vulkaan op
[ afbeelding ]
Woei! En vulkaankratermeer.
Bijzaakquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:10 schreef Barreltje het volgende:
ohh die zien er ook nog eens schattig uit!
In het klein en in het groot ook😇quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:10 schreef Barreltje het volgende:
ohh die zien er ook nog eens schattig uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |