Sjek gaat best aardig dit toernooi verderquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:40 schreef Szura het volgende:
Tarrel trouwens tegen Druiper zo, geen onmogelijke taak
Gaat sowieso uitstekend sinds hij van Botik won op de US Openquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sjek gaat best aardig dit toernooi verder
Qua loting is dat misschien ook wel beter, bij een hele lage plaatsing kom je sowieso vroeg een topspeler tegen. Nu kun je ook gunstig in het schema terecht komen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef Alpha0 het volgende:
Ben bang dat die plaatsing op RG lastig gaat worden voor Griekspoor. Hij staat nu #35 in de niet-live ranking.
Loting in Rome is niet per se hopeloos. Hij staat eventueel voor week 2 in Rome ingeschreven in Bordeaux en daarna ook nog in Genève. Mogelijkheden genoeg nog.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua loting is dat misschien ook wel beter, bij een hele lage plaatsing kom je sowieso vroeg een topspeler tegen. Nu kun je ook gunstig in het schema terecht komen.
Al is Fritz wel van een ander kaliber dan de andere 3, zeker op RG
Maar zou hij zoveel gaan spelen ja? Dat lijkt me dan weer niet ideaal richting een GS..quote:Op maandag 5 mei 2025 22:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Loting in Rome is niet per se hopeloos. Hij staat eventueel voor week 2 in Rome ingeschreven in Bordeaux en daarna ook nog in Genève. Mogelijkheden genoeg nog.
Als hij diep gaat om een toernooi niet. Maar het is geen topper natuurlijk. Heb dat ook soms als ik zijn schema zie, maar in de praktijk speelt hij natuurlijk vaak maar 2 of 3 wedstrijden op zo’n toernooi.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zou hij zoveel gaan spelen ja? Dat lijkt me dan weer niet ideaal richting een GS..
verloren, maar 3 lucky losers, dus moet wel goed komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:51 schreef chufi het volgende:
Jesper de Jong mag zich vandaag kwalificeren .... we wachten af
Hij is er inderdaad doorheen als lucky loser, speelt tegen Shevchenko. Misschien kan ie Tallon's vriendin om tips vragenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
verloren, maar 3 lucky losers, dus moet wel goed komen.
Nu nog 9e alternate, maar er gaan nog wel wat WC's af (en Tim van Rijthoven ook denk ik..) https://www.dartsrankings.com/tennis/roland-garrosquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guy den Ouden nadert ondertussen de top 200 dus is wellicht de volgende na Jesper de Jong die de sprong naar de top 100 kan gaan maken. Speelt in ieder geval kwali's Roland Garros denk ik...
Ja geklooi, want Griek kwam gewoon met 3-1 voor in de eerste set.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Griekspoor heeft nu vier keer een best of three gespeeld tegen Kecmanovic en vier keer gewonnen na de eerste set te hebben verloren
Ik blijf het knap vinden dat jij vrijwel alle must wins ook wint de laatste tijd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Griekspoor heeft nu vier keer een best of three gespeeld tegen Kecmanovic en vier keer gewonnen na de eerste set te hebben verloren
Zelfs vrij soepel naar de tweede rondequote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
verloren, maar 3 lucky losers, dus moet wel goed komen.
Als je dan ziet dat zo'n Zizou Bergs ook jarenlang challengers speelt en nu 50 staat. Wie weet is dat mogelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Jesper de Jong is ook een leuke speler om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |