Ik schrijf Djoko dit seizoen nog niet af hoor. Roland Garros wordt misschien lastig gezien de fysiekheid maar Wimbledon blijft een mogelijkheid.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Definitief einde tijdperk Djokovic.
Ben heel benieuwd hoe makkelijk hij daar door de draw heen gaat. Tot nu toe heeft Alcaraz hem keer vrij overtuigend verslagen, maar dat is geen speler die gegarandeerd de finale gaat gezien zijn fysiek en soms rare nederlagen. Als Djokovic Alcaraz kan ontlopen dan zie ik mogelijkheden. Het wordt richtinggevend als hij op Wimbledon ook vroeg sneuvelt. Dan zou ik niet weten waar hij dan nog moet heersen. Net als Federer lijkt hij uiteindelijk net te vroeg tot stilstand te komen om het record van Jimmy Connors te verbreken.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik schrijf Djoko dit seizoen nog niet af hoor. Roland Garros wordt misschien lastig gezien de fysiekheid maar Wimbledon blijft een mogelijkheid.
Zag het, bizar! Was hij geblesseerd of..?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:05 schreef Tim86 het volgende:
De Minaur wint van Dimitrov.
6-0 6-0 😳😳😳
1 winner van Dimugtrov
Denk het niet, want dan geeft hij altijd wel op, daar is Dimi goed in.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zag het, bizar! Was hij geblesseerd of..?
Misschien dat ze Belgrado nog snel om kunnen toveren tot hardcourt. Daar zal hij nr 100 willen halen mocht het ervoor niet gaan.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe makkelijk hij daar door de draw heen gaat. Tot nu toe heeft Alcaraz hem keer vrij overtuigend verslagen, maar dat is geen speler die gegarandeerd de finale gaat gezien zijn fysiek en soms rare nederlagen. Als Djokovic Alcaraz kan ontlopen dan zie ik mogelijkheden. Het wordt richtinggevend als hij op Wimbledon ook vroeg sneuvelt. Dan zou ik niet weten waar hij dan nog moet heersen. Net als Federer lijkt hij uiteindelijk net te vroeg tot stilstand te komen om het record van Jimmy Connors te verbreken.
Grappig feitje trouwens: Djokovic en Federer hebben allebei evenveel titels op hardcourt en staan daarmee gedeeld eerste. Mocht Djokovic dus nog een titel op hardcourt pakken dan is hij alleen recordhouder. Nu hebben ze beiden 71 titels op die ondergrond.
Alcaraz is zo fascinerend. Al zo jong zo goed, maar wat nu?quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:12 schreef Tim86 het volgende:
Alcaraz is dat dominante spel wel echt kwijt. Geeft geniale punten maar hij domineert toch niet vaak genoeg. Tiebreak nu tegen Fokina, tig setpoints en breaks laten liggen.
Anders had Botic tegen Tallon mogen spelenquote:Op maandag 14 april 2025 09:08 schreef chufi het volgende:
We gaan door met ATP500 Barcelona en Munich. Tallon straks gelijk aan de bak in Munchen waar het Botic niet lukte zich te kwalificeren maar als de LL toch mee mag doen. Jesper de Jong mag het in Barcelona later vandaag opnemen tegen Rublev
Niet in vorm, of all duidelijk dat hij sowieso als LL in het schema kwam en krachten gespaardquote:Op maandag 14 april 2025 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
Griek klapt wel heel erg over Tien heen zeg. Dat Botic daar met 2-6 2-6 van verloor...
Die Bautista is al 37 jaar. Toch knap dat hij nog 53ste staat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:25 schreef Tim86 het volgende:
LL Botic bezig tegen veteraan Bautista. 4-2 voorsprong in set 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |