Misschien heb ik het helemaal mis hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee![]()
dan is het de vrouw van haar broer geweest die ze op de video gezien heeft ook?
Ze had het erover dat ze nog niet kon zien hoe ver ze zwanger was.
Ze zitten samen in een duo en moeten ook een optreden doen. Toch niet gek dat ze samen zingen of dingen doen.quote:
Haar nicht was idd zwanger, maar dan wordt ze geen tantequote:Op woensdag 19 maart 2025 13:45 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze had toch een videoboodschap van haar nicht? Dacht dat ik dat in de uitzending had gehoord
tuurlijk het is ook asociaal en mi alleen om zijn groepje te paaien en bij hem te houden, maar dat is allemaal prima want zo is het spel dit jaar simpelweg ingerichtquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar als je zelf potten met chocolaatje weg smokkelt van de groeps boodschappen vind ik dat jatten en geen onderdeel van het spel
Joeh, maar dan nog. Het ligt er bij haar een beetje te dik bovenop en komt mij totaal niet oprecht over. Zeer uitgekookt zelfs.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze zitten samen in een duo en moeten ook een optreden doen. Toch niet gek dat ze samen zingen of dingen doen.
Zo heeft jordy het dit jaar ingericht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tuurlijk het is ook asociaal en mi alleen om zijn groepje te paaien en bij hem te houden, maar dat is allemaal prima want zo is het spel dit jaar simpelweg ingericht
daarom zei ik al; ze “stelen” allemaal van de groep.. zelfs 50¤ meer pakken bij de groepsverdeling is al stelen
de keer dat keanu zelf een van die potjes snoep had betaald en daarmee dus achtergehouden vond ik zelf ook leuker (en eerlijker) maarja
Er zitten daar een aantal uitgekookte types..Niet maar eentjequote:Op woensdag 19 maart 2025 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joeh, maar dan nog. Het ligt er bij haar een beetje te dik bovenop en komt mij totaal niet oprecht over. Zeer uitgekookt zelfs.
Weet ik niet. Ik vindt hem eerlijker. Ik denk dat hij makkelijk over dingen heen stapt en het spel en de mensen juist wel kan scheiden. Ook al lijkt dat niet na zijn eerste ‘primaire’ reacties. Ik zeg dit niet als ‘fan’, dat ben ik ook niet maar echt vanuit mijn observatie van de persoon. Ik denk dat Jordy veel puurder is dan Jane.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vanuit de andere kant, Jordy dus, net zo hypocriet
Mag, ik vind het er bij Jordy nogal dik bovenop liggen. Als het niet gaat zoals Jordy wil, verwacht of hoopt dan is het mis.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vindt hem eerlijker. Ik denk dat hij makkelijk over dingen heen stapt en het spel en de mensen juist wel kan scheiden. Ook al lijkt dat niet na zijn eerste ‘primaire’ reacties. Ik zeg dit niet als ‘fan’, dat ben ik ook niet maar echt vanuit mijn observatie van de persoon. Ik denk dat Jordy veel puurder is dan Jane.
maar in voorbeeld 1 eet een deel vd groep dus van iets waar zij zelf niet voor betaald hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, is niet onderdeel van het spel
geld stelen door de boodschappen door iemand anders te laten betalen, daar heb je indirect baat bij, doordat je eigen pot hoger blijft.
snoep en eten stelen en met drie man opeten, heb je geen baat bij voor je eigen pot, is puur stelen om de andere minder te laten hebben.
Jane heeft het uitgevonden. Stukje typecasting. Dat overdreven hysterische janken op de grond vallen, tegen een deur...man man...quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er zitten daar een aantal uitgekookte types..Niet maar eentje
niet helemaal waar natuurlijk.. kan me nog goed herinneren toen Niels de groep van jeffrey matthie aansprak omdat hij zag dat ze extra hamburgers hadden gebakken om snel tussendoor te eten met elkaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo heeft jordy het dit jaar ingericht.
dat stelen van eten en snoep en achterhouden van pannenkoeken enz. is echt alleen door jordy begonnen,
de anderen zullen misschien wel eens een handje chips hebben gepikt, of een extra stuk fruit, maar dat staat niet in verhouding met wat jordy allemaal heeft achtergehouden, voor zichzelf en voor zijn kartel
En de laatste keer deden mattie en jolien net zo hard mee, het was gewoon sneu om te zien
Dus hier staat weer iets anders en het was sowieso videoboodschapquote:Op zondag 16 maart 2025 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
aanvulling over de veiling:
Er is een veiling geweest maar niet iedereen heeft wat 'gekregen'/ gewonnen op de veiling.
Jane is in tranen want er was geen bericht of iets van haar 'vriend' op de veiling maar dit had ze wel verwacht en gehoopt. Voor Jane is er een audioboodschap van haar moeder en broertje.
Jane wordt getroost door bewoners.
Ook voor Matthie is er niks van zijn 'vriendin'.
Jordy heeft een ontbijtje gewonnen klaargemaakt door Pootje en Matthie.
Sharice een audio boodschap van haar moeder.
Jolien heeft een persoonlijke freeze gewonnen
Jolien weet niet hoe ze gaat reageren. Oprecht niet.
Sharice: als je voelt dat je moet gaan moet je het gewoon doen.
Jolien: moet nadenken over de consequenties.
Sharice: er komen dus geen andere freezes meer.
Jolien: ik ga het zo spannend vinden
We zien alles met veel SL's tussendoor.
Elsa had een voorraad onder haar bedquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:59 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
niet helemaal waar natuurlijk.. kan me nog goed herinneren toen Niels de groep van jeffrey matthie aansprak omdat hij zag dat ze extra hamburgers hadden gebakken om snel tussendoor te eten met elkaar
dus het gebeurde overal aan alle kanten.. dan is er niet iemand persee meer of minder slecht dan een ander denk ik
Dat klopt ook. Ik snap ook dat veel mensen dat vervelend vinden. Hij kan dat niet in de hand houden maar dat maakt hem ook wel echt. Ik ga veel met autisten om omdat ik die een paar in mijn omgeving heb en sommigen kunnen ook zo primair reageren dus dat maakt ms dat ik het minder ‘slecht’ vindt van hem. Maar zoals gezegd, niet mijn favo, hoeft niet te winnen en met jatten veel te ver gegaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mag, ik vind het er bij Jordy nogal dik bovenop liggen. Als het niet gaat zoals Jordy wil, verwacht of hoopt dan is het mis.
Denk hetquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is nu een ander duo aan het zoeken dat weer dubbele lock hebben?saaie streams zo hoor!
Ja en weer sl. Ik ga mijn kozijn schuren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk het
Maar inderdaad enorm saai
Nee dat deed Elsa niet hoor, zij was heilig en bewaarde alles voor het koken, anders werd het gejat. En Wicky liegt nu ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa had een voorraad onder haar bed
Wat wicky zelfs later bekende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |