Het is ook een spel hequote:Op woensdag 19 maart 2025 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
of je nu liegt voor de kijker of voor weet ik wat
het blijft liegen over wat je gestolen hebt.
Kan ook haast niet meer zeggen wat echt is en wat niet.....jammer want je neemt nu niks meer serieus.....alles wat nu uit haar mond komt neem ik met een korreltje zout en ze zal heus wel eens wat waars zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe vaker ik die podcast hoor, hoe meer het mij opvalt hoe nep Jane soms zit te lachen
Ze heeft Jordy nu nodig, ze leunde op Axel en zelf is ze niet zo tactisch. Mssn hoopt ze ook als er een bank komt, waar zij op zit, dat de Jordy fans nu op haar gaan stemmen, maar denk dat dat ijdele hoop is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:34 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en dan Jordy noemen die eruit moet om vervolgens in zijn hol te kruipen en liedjes mee te zingen etc. Zo doorzichtig.
maar als het boodschappengeld betaald wordt door het kartel uit naam van jaxel dan hoort her niet bij stelen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:32 schreef Snensie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en vindt het ook echt niet kunnen. Daarom wil ik ook niet dat er iemand van het kartel wint. Voor mij blijft Sharice over bij gebrek aan beter. Ik had eerst Jolien maar na de laatste jatsessie is mijn mening veranderd.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
Als nu een ander duo diezelfde camera-game mag spelen, en dan later nog het laatste duo, dan eh...
Happy streamlock woensdag
tijdens die podcast zei ze ook een vrijstelling te kopen (die week) als het nog kon en vd week bij de ticket riep ze weer dat ze nooit haar plek zou kopen en wil strijden etc..quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft Jordy nu nodig, ze leunde op Axel en zelf is ze niet zo tactisch. Mssn hoopt ze ook als er een bank komt, waar zij op zit, dat de Jordy fans nu op haar gaan stemmen, maar denk dat dat ijdele hoop is.
Dat heeft ze geleerd van Jordy.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar als het boodschappengeld betaald wordt door het kartel uit naam van jaxel dan hoort her niet bij stelen?
of jane die de volle 8.000 pakt wetende dat er nog iemand na haar kwam..
Jawel hoor. Ik was ook zeker niet voor Axel of Jaxel en ben blij dat er 1 van hen naar huis is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar als het boodschappengeld betaald wordt door het kartel uit naam van jaxel dan hoort her niet bij stelen?
Wat een onzin..’ ze heeft Jordy nodig’, ze zijn toch een duo? Wat moet ze dan doen, hem met de nek aankijken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft Jordy nu nodig, ze leunde op Axel en zelf is ze niet zo tactisch. Mssn hoopt ze ook als er een bank komt, waar zij op zit, dat de Jordy fans nu op haar gaan stemmen, maar denk dat dat ijdele hoop is.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik was ook zeker niet voor Axel of Jaxel en ben blij dat er 1 van hen naar huis is.
Ik vond het best jammer dat ze in mijn ogen te ver zijn gegaan(het kartel) maar gebeurd is gebeurd.
Nee dat hoort er inderdaad niet bij, want dat is onderdeel van het spel. Zo ook de kist die Jordy deze week heeft gepakt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat zij denkt dat het tactisch is maar inderdaad ijdele hoop.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb zelfs respect voor Jane voor de manier waarop zij volkomen normaal met Jordy om blijft gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat een onzin..’ ze heeft Jordy nodig’, ze zijn toch een duo? Wat moet ze dan doen, hem met de nek aankijken?
Geen ideequote:Op woensdag 19 maart 2025 13:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had Sharice een videoboodschap van haar zus???
Ze heeft toch alleen een broertje? *confused*
Ze had toch een videoboodschap van haar nicht? Dacht dat ik dat in de uitzending had gehoordquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee![]()
dan is het de vrouw van haar broer geweest die ze op de video gezien heeft ook?
Ze had het erover dat ze nog niet kon zien hoe ver ze zwanger was.
maar het is toch net zo goed “onderdeel van het spel” dat ze afgezonderd van de groep de boodschappen moeten bestellen en betalen? xD dat is natuurlijk ook met de reden om een eventuele oneerlijke verdeling te stimuleren denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dat hoort er inderdaad niet bij, want dat is onderdeel van het spel. Zo ook de kist die Jordy deze week heeft gepakt.
Ik vind haar ultra hypocriet in deze.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zelfs respect voor Jane voor de manier waarop zij volkomen normaal met Jordy om blijft gaan.
sjonge jonge, het is geen moordenaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zelfs respect voor Jane voor de manier waarop zij volkomen normaal met Jordy om blijft gaan.
Deels mee eens, maar als je zelf potten met chocolaatje weg smokkelt van de groeps boodschappen vind ik dat jatten en geen onderdeel van het spelquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar het is toch net zo goed “onderdeel van het spel” dat ze afgezonderd van de groep de boodschappen moeten bestellen en betalen? xD dat is natuurlijk ook met de reden om een eventuele oneerlijke verdeling te stimuleren denk ik
de ene pakt eten, de ander pakt groepsgeld en weer een ander pakt elke telefoon op.. allemaal onderdeel van het spel
Kennelijk is eten bestemd voor de hele groep achterhouden hetzelfde als wanneer je in een spel de kans krijgt, en pakt om al het speelgeld voor jezelf te houden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dat hoort er inderdaad niet bij, want dat is onderdeel van het spel. Zo ook de kist die Jordy deze week heeft gepakt.
nee, is niet onderdeel van het spelquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar het is toch net zo goed “onderdeel van het spel” dat ze afgezonderd van de groep de boodschappen moeten bestellen en betalen? xD dat is natuurlijk ook met de reden om een eventuele oneerlijke verdeling te stimuleren denk ik
de ene pakt eten, de ander pakt groepsgeld en weer een ander pakt elke telefoon op.. allemaal onderdeel van het spel
quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:34 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en dan Jordy noemen die eruit moet om vervolgens in zijn hol te kruipen en liedjes mee te zingen etc. Zo doorzichtig.
Klopt maar de laatste keer vond ik overbodig en ook dat ze veel teveel pakten. Als ze het wat kleiner hadden gehouden had ik het ms nog kunnen pruimen maar ik had er al moeite mee en dat was de druppel. Maar hey dat is mijn mening. Anderen vinden het ms wel grappig.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]dan had ik het iets anders gelezen
het hoort wel een beetje bij het spel natuurlijk, zelfs twee totale fake identiteiten dit seizoen..
dus al met al heeft het nog lang geduurd voor men een beetje “oneerlijk” werden xD
Vanuit de andere kant, Jordy dus, net zo hypocrietquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:34 schreef Snensie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |