abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217105094
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:29 schreef Verida het volgende:

[..]
of je nu liegt voor de kijker of voor weet ik wat

het blijft liegen over wat je gestolen hebt.
Het is ook een spel he :')
  woensdag 19 maart 2025 @ 13:36:07 #127
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217105107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe vaker ik die podcast hoor, hoe meer het mij opvalt hoe nep Jane soms zit te lachen
Kan ook haast niet meer zeggen wat echt is en wat niet.....jammer want je neemt nu niks meer serieus.....alles wat nu uit haar mond komt neem ik met een korreltje zout en ze zal heus wel eens wat waars zeggen. ;(
pi_217105120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:34 schreef Snensie het volgende:

[..]
Ja en dan Jordy noemen die eruit moet om vervolgens in zijn hol te kruipen en liedjes mee te zingen etc. Zo doorzichtig.
Ze heeft Jordy nu nodig, ze leunde op Axel en zelf is ze niet zo tactisch. Mssn hoopt ze ook als er een bank komt, waar zij op zit, dat de Jordy fans nu op haar gaan stemmen, maar denk dat dat ijdele hoop is.
if it's meant to be, it will be
pi_217105126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:32 schreef Snensie het volgende:

[..]
Helemaal mee eens en vindt het ook echt niet kunnen. Daarom wil ik ook niet dat er iemand van het kartel wint. Voor mij blijft Sharice over bij gebrek aan beter. Ik had eerst Jolien maar na de laatste jatsessie is mijn mening veranderd.
maar als het boodschappengeld betaald wordt door het kartel uit naam van jaxel dan hoort her niet bij stelen?
of jane die de volle 8.000 pakt wetende dat er nog iemand na haar kwam..
pi_217105133
Als nu een ander duo diezelfde camera-game mag spelen, en dan later nog het laatste duo, dan eh...
Happy streamlock woensdag |:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217105136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
Als nu een ander duo diezelfde camera-game mag spelen, en dan later nog het laatste duo, dan eh...
Happy streamlock woensdag |:)
-O-
pi_217105137
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze heeft Jordy nu nodig, ze leunde op Axel en zelf is ze niet zo tactisch. Mssn hoopt ze ook als er een bank komt, waar zij op zit, dat de Jordy fans nu op haar gaan stemmen, maar denk dat dat ijdele hoop is.
tijdens die podcast zei ze ook een vrijstelling te kopen (die week) als het nog kon en vd week bij de ticket riep ze weer dat ze nooit haar plek zou kopen en wil strijden etc..

die vrouw spreekt zich alleen maar tegen elke dag xD

[ Bericht 0% gewijzigd door Aardappelpantoffel op 19-03-2025 13:42:36 (zij - zei) ]
  woensdag 19 maart 2025 @ 13:39:46 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217105138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:

[..]
maar als het boodschappengeld betaald wordt door het kartel uit naam van jaxel dan hoort her niet bij stelen?
Dat heeft ze geleerd van Jordy.
pi_217105146
quote:

[..]
Jawel hoor. Ik was ook zeker niet voor Axel of Jaxel en ben blij dat er 1 van hen naar huis is.
Ik vond het best jammer dat ze in mijn ogen te ver zijn gegaan(het kartel) maar gebeurd is gebeurd.
pi_217105151
quote:

[..]
Wat een onzin..’ ze heeft Jordy nodig’, ze zijn toch een duo? Wat moet ze dan doen, hem met de nek aankijken?
pi_217105157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:41 schreef Snensie het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ik was ook zeker niet voor Axel of Jaxel en ben blij dat er 1 van hen naar huis is.
Ik vond het best jammer dat ze in mijn ogen te ver zijn gegaan(het kartel) maar gebeurd is gebeurd.
_O_ dan had ik het iets anders gelezen

het hoort wel een beetje bij het spel natuurlijk, zelfs twee totale fake identiteiten dit seizoen..

dus al met al heeft het nog lang geduurd voor men een beetje “oneerlijk” werden xD
pi_217105159
quote:

[..]
Nee dat hoort er inderdaad niet bij, want dat is onderdeel van het spel. Zo ook de kist die Jordy deze week heeft gepakt.
pi_217105163
quote:

[..]
Ja ik denk dat zij denkt dat het tactisch is maar inderdaad ijdele hoop.
pi_217105164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:42 schreef Hznootje het volgende:

[..]
Wat een onzin..’ ze heeft Jordy nodig’, ze zijn toch een duo? Wat moet ze dan doen, hem met de nek aankijken?
Ik heb zelfs respect voor Jane voor de manier waarop zij volkomen normaal met Jordy om blijft gaan.
pi_217105167
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:29 schreef Flory- het volgende:

[..]
Had Sharice een videoboodschap van haar zus???

Ze heeft toch alleen een broertje? *confused* oO<
Geen idee :X
dan is het de vrouw van haar broer geweest die ze op de video gezien heeft ook?
Ze had het erover dat ze nog niet kon zien hoe ver ze zwanger was.
Smile, it's free therapy.
pi_217105174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Geen idee :X
dan is het de vrouw van haar broer geweest die ze op de video gezien heeft ook?
Ze had het erover dat ze nog niet kon zien hoe ver ze zwanger was.
Ze had toch een videoboodschap van haar nicht? Dacht dat ik dat in de uitzending had gehoord
pi_217105175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:

[..]
Nee dat hoort er inderdaad niet bij, want dat is onderdeel van het spel. Zo ook de kist die Jordy deze week heeft gepakt.
maar het is toch net zo goed “onderdeel van het spel” dat ze afgezonderd van de groep de boodschappen moeten bestellen en betalen? xD dat is natuurlijk ook met de reden om een eventuele oneerlijke verdeling te stimuleren denk ik

de ene pakt eten, de ander pakt groepsgeld en weer een ander pakt elke telefoon op.. allemaal onderdeel van het spel :D
pi_217105177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik heb zelfs respect voor Jane voor de manier waarop zij volkomen normaal met Jordy om blijft gaan.
Ik vind haar ultra hypocriet in deze.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217105179
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Verida het volgende:

[..]
sjonge jonge, het is geen moordenaar
if it's meant to be, it will be
pi_217105186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:

[..]
maar het is toch net zo goed “onderdeel van het spel” dat ze afgezonderd van de groep de boodschappen moeten bestellen en betalen? xD dat is natuurlijk ook met de reden om een eventuele oneerlijke verdeling te stimuleren denk ik

de ene pakt eten, de ander pakt groepsgeld en weer een ander pakt elke telefoon op.. allemaal onderdeel van het spel :D
Deels mee eens, maar als je zelf potten met chocolaatje weg smokkelt van de groeps boodschappen vind ik dat jatten en geen onderdeel van het spel
pi_217105190
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:

[..]
Kennelijk is eten bestemd voor de hele groep achterhouden hetzelfde als wanneer je in een spel de kans krijgt, en pakt om al het speelgeld voor jezelf te houden. |:(
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217105193
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:

[..]

nee, is niet onderdeel van het spel

geld stelen door de boodschappen door iemand anders te laten betalen, daar heb je indirect baat bij, doordat je eigen pot hoger blijft.

snoep en eten stelen en met drie man opeten, heb je geen baat bij voor je eigen pot, is puur stelen om de andere minder te laten hebben.
pi_217105200
quote:

[..]
Ja en dan Jordy noemen die eruit moet om vervolgens in zijn hol te kruipen en liedjes mee te zingen etc. Zo doorzichtig.
pi_217105202
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 13:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:

[..]
_O_ dan had ik het iets anders gelezen

het hoort wel een beetje bij het spel natuurlijk, zelfs twee totale fake identiteiten dit seizoen..

dus al met al heeft het nog lang geduurd voor men een beetje “oneerlijk” werden xD
Klopt maar de laatste keer vond ik overbodig en ook dat ze veel teveel pakten. Als ze het wat kleiner hadden gehouden had ik het ms nog kunnen pruimen maar ik had er al moeite mee en dat was de druppel. Maar hey dat is mijn mening. Anderen vinden het ms wel grappig.
pi_217105208
quote:

[..]
Vanuit de andere kant, Jordy dus, net zo hypocriet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')