Maar toen de kist is opengemaakt, zijn alle bedragen van iedereen opgelezen en laten zien. Iedereen had het dus kunnen wetenquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy heeft het met eigen ogen gezien omdat hij in die kist mocht kijken van de fans
Dat was alleen na de eerste ronde. Daarna is er nog een ronde geweest. Met het openen van de kist zijn alle bedragen laten zien en bij elkaar opgeteld daar was iedereen bijquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy heeft het met eigen ogen gezien omdat hij in die kist mocht kijken van de fans
O dat weet ik niet, dat stukje heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar toen de kist is opengemaakt, zijn alle bedragen van iedereen opgelezen en laten zien. Iedereen had het dus kunnen weten
Andere houden hun mondquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vertelt wat hij allemaal aan eten daar gejat heeft maar dat hij niet de enige is.
Hij vergeet de potten chocolade nogquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vertelt wat hij allemaal aan eten daar gejat heeft maar dat hij niet de enige is.
iedereen heeft het met eigen ogen gezien tijdens het openen van de kist.. ALLE enveloppen zijn opengemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vind die suite niet fijn zoals meerdere die ruimte niet fijn vinden.je kan de ruimte niet ventileren en als er dan ook nog iemand naast je slaapt die snurkt snap ik hem volledig. Doordat hij nu het rijkste is slaapt hij in de suite.ik denk dat hij prima de rijkste wil zijn maar de consequentie dat hij dan in de suite moet slapen vind hij niet fijn. Pootje had dat toen ook die klaagde toen ook daaroverquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Verida het volgende:
Hij wist wat er inzat, heeft dus bewust dat geld gepakt, dan moet hij nu niet zeuren dat hij niet meer de rijkste wil zijn omdat hij niet in de suite wil slapen
Dan heeft hij dus gelogen toen hij "betrapt" was door Peterquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij vergeet de potten chocolade nog
Ja dat was gelogen maar dat was ook wel duidelijk voor de kijker. De anderen die aan het jatten waren dus Mattie en Jolien en Jane hielden hun mond.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus gelogen toen hij "betrapt" was door Peter![]()
want toen heeft hij verteld dat hij alleen een klein proefpotje had gestolen toch?
Had Sharice een videoboodschap van haar zus???quote:
of je nu liegt voor de kijker of voor weet ik watquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat was gelogen maar dat was ook wel duidelijk voor de kijker. De anderen die aan het jatten waren dus Mattie en Jolien en Jane hielden hun mond.
Helemaal mee eens en vindt het ook echt niet kunnen. Daarom wil ik ook niet dat er iemand van het kartel wint. Voor mij blijft Sharice over bij gebrek aan beter. Ik had eerst Jolien maar na de laatste jatsessie is mijn mening veranderd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
of je nu liegt voor de kijker of voor weet ik wat
het blijft liegen over wat je gestolen hebt.
Ja en dan Jordy noemen die eruit moet om vervolgens in zijn hol te kruipen en liedjes mee te zingen etc. Zo doorzichtig.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe vaker ik die podcast hoor, hoe meer het mij opvalt hoe nep Jane soms zit te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |