Had ie maar iets simpels moeten bedenkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga jij het hem uitleggen![]()
Jordy wil het op zijn manier
Zo werkt bb niet
Denk dat ze er beide teveel van willen makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had ie maar iets simpels moeten bedenken
Dat kan ie niet met zijn masterbreinquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Had ie maar iets simpels moeten bedenken
Voor BB begrippen nog maar 1 dag. Donderdag en vrijdag gebeurt er niet veelquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat ieder koppel nog wel kans krijgt om geld te verdienen hoor. Anders worden de rijken alleen maar rijker. BB heeft nog 3 dagen he. Deze week.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kan ie niet met zijn masterbrein![]()
Ik geloof wel dat het daar zo aanvoeltquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:40 schreef Kodiak100 het volgende:
De thermometer klopt niet volgens Jolien het moet meer dan 20 graden zijn
Die gedachten heb ik sinds gister ook toen hij liep te mekkeren, slecht slapen wakker blijven snurken vannacht in de woonkamer geslapen. Hij doet het erom.expres verliezen omdat Jane......quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:38 schreef Verida het volgende:
Het zal wel weer mijn achterdocht zijn, maar volgens mij wil jordy helemaal niet goed oefenen, of goed presteren hierbij....stel dat er een ticket als prijs aan vast zit voor het winnende koppel.....die zou dan naar Jane gaan.
hoe ga je oefenen als je de tekst nog niet hebt? xDquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij kan nu toch al oefenen in de suite? En als ze naar de pr geroepen worden verder oefenen? Snap het probleem ook niet.
Of ze hoeven niet te nominerenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Nomineren moet dus ook nog gebeuren voor morgen uiterlijk. Duurt lang dit keer.
Zelf de tekst makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe ga je oefenen als je de tekst nog niet hebt? xD
alle 4 de Belgen erop want er moet gewoon een Belg naar huisquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze hoeven niet te nomineren
Opgelost
Zou ik ook het beste vinden in dit stadiumquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen gewoon alle 6 op de bank en laat het aan de kijker
Hij zegt zelf dat hij niet meer de rijkste wil zijn omdat hij niet meer in de suite wil slapen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die gedachten heb ik sinds gister ook toen hij liep te mekkeren, slecht slapen wakker blijven snurken vannacht in de woonkamer geslapen. Hij doet het erom.expres verliezen omdat Jane......
Alle 5 dan in dit geval??quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen gewoon alle 6 op de bank en laat het aan de kijker
Of 3 dames eropquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
alle 4 de Belgen erop want er moet gewoon een Belg naar huis
Waarom kocht hij dan die kist met 28000 erin? Als hij niet meer de rijkste wil zijn kocht hij die kist nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij niet meer de rijkste wil zijn omdat hij niet meer in de suite wil slapen.
O echt? Nou dat is mij ook ontgaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ik was even vergeten dat jordy al een vrijstelling had
Mooie bank, benieuwd wie er dan uit zou gaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of 3 dames erop
Omdat een duo vrijstelling wint met het optreden
Ze hebben de tekst van het liedje nog niet volgens mijquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij kan nu toch al oefenen in de suite? En als ze naar de pr geroepen worden verder oefenen? Snap het probleem ook niet.
Dat is mij ontgaan 🤐quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ik was even vergeten dat jordy al een vrijstelling had
dan is het dus niet eerlijk tov de andere teams want die hadden die spullen dus al welquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelf de tekst maken
Of een nummer kiezen waarvan je de tekst kent
Als je mij bedoel, hij heeft staan uitrekenen wat er ong in moest zitten na de 2de keer bieden, was in de uitzending te zien gister.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wist hij dan wat erin zat van tevoren?
Die hadden de spullen dus nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dan is het dus niet eerlijk tov de andere teams want die hadden die spullen dus al wel
Wist hij van tevoren dan al wat erin zat?quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom kocht hij dan die kist met 28000 erin? Als hij niet meer de rijkste wil zijn kocht hij die kist niet
Jepquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wist hij van tevoren dan al wat erin zat?
Ok ik heb mijn antwoord. Sorry ben aan het prutsen. 😣quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Post staat hierbovenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Kan gebeuren geen sorry zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok ik heb mijn antwoord. Sorry ben aan het prutsen. 😣
Niemand weet wat de prijs is voor het winnen van de theateropdracht. Daarnaast heeft Jordy zo'n beetje in zijn eentje verzonnen hoe ze het gaan doen. Uit Jane komt vrij weinig.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die gedachten heb ik sinds gister ook toen hij liep te mekkeren, slecht slapen wakker blijven snurken vannacht in de woonkamer geslapen. Hij doet het erom.expres verliezen omdat Jane......
Noem het maar weinig die harde snurk geluidenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:52 schreef marky het volgende:
[..]
Niemand weet wat de prijs is voor het winnen van de theateropdracht. Daarnaast heeft Jord zo'n beetje in zijn eentje verzonnen hoe ze het gaan doen. Uit Jane komt vrij weinig.
Ik zei mijn gedachten ik zei niet dat het zo isquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:52 schreef marky het volgende:
[..]
Niemand weet wat de prijs is voor het winnen van de theateropdracht. Daarnaast heeft Jord zo'n beetje in zijn eentje verzonnen hoe ze het gaan doen. Uit Jane komt vrij weinig.
Ik help je bij het ophelderen van je gedachten😁quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik zei mijn gedachten ik zei niet dat het zo is
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Noem het maar weinig die harde snurk geluiden![]()
Jordy zegt het 1 en doet het ander. Die kan zijn eigen leugens niet meer onthoudenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom kocht hij dan die kist met 28000 erin? Als hij niet meer de rijkste wil zijn kocht hij die kist niet
Nadeel met het snurken van Jane is ook, dat ik denk dat Jordy haar niet wakker wil maken, omdat ze al slecht slaapt van de pijn. Als Pootje snurkt, die ook nog een stuk verder weg ligt bij de andere slapers, gooien ze met sokken of een kussen om hem wakker te maken.quote:
hij doet het dus als goedheid dit klagen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel met het snurken van Jane is ook, dat ik denk dat Jordy haar niet wakker wil maken, omdat ze al slecht slaapt van de pijn. Als Pootje snurkt, die ook nog een stuk verder weg ligt bij de andere slapers, gooien ze met sokken of een kussen om hem wakker te maken.
Ik heb het niet over het klagen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
hij doet het dus als goedheid dit klagen?
Laat ik daar nou helemaal niet in geloven
Jordy heeft het met eigen ogen gezien omdat hij in die kist mocht kijken van de fansquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:03 schreef Juultje1981 het volgende:
Iedereen had kunnen weten wat er ongeveer in de kist had moeten zitten. Met het openen van de kist zijn alle enveloppen open gemaakt en de bedragen opgenoemd dus niet alleen Jordy wist dit. Hij heeft het misschien als enige onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |