Als ik in Nederland geen kinderen had rondlopen was dat een optie. Of zuid Amerikaquote:Op woensdag 16 april 2025 10:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In jouw positie zou ik lekker naar Thailand verkassen.
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:40 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
15k een flink bedrag vindenpauper
Aldus een uitkeringsgenieterquote:Op woensdag 16 april 2025 11:00 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
![]()
Tot 45 jaar is dit gewoon een mediaan spaarbedrag. Daarnaast is dit ruim voldoende voor eventuele tegenvallers, dus doe niet zo stoer jij.
Wat rijd jij nou?quote:Op woensdag 16 april 2025 11:20 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Aldus een uitkeringsgenieter300 euro is voor jou al veel
Dacht niet dat je als Nl-er zo makkelijk O.G. kunt kopen en er langer wonen dan de een toeristenvisum voor 6 maanden toestaat.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In jouw positie zou ik lekker naar Thailand verkassen.
15k kan ook gewoon veel geld zijn. Als jij modaal verdient en een gezin met 2 kinderen hebt dan heb je simpelweg niet ontzettend veel ruimte om te sparen. Als je dan een paar honderd euro per maand opzij kunt zetten (als je het al redt) dan duurt het alsnog behoorlijk lang om tot 15k te komen.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:20 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Aldus een uitkeringsgenieter300 euro is voor jou al veel
Zelfs al zou je miljardair zijn, mensen die neerbuigend doen over 15k, dan ben je wel een beetje de grip op de realiteit kwijt. Dit is voor het overgrote deel van de wereldbevolking niet eens haalbaar.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:40 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
15k een flink bedrag vindenl7pauper
Naast de kat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 03:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Nooit, Ik geef alleen geld uit als het écht moet, anders blijft het veilig op de bank.
Jij mag anders ook niet klagen met die 5,3 miljoen die je even van de lotto hebt gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gewoon Linda de Mol als moeder hebben die op je 18e verjaardag even een 7 ton appartement in Amsterdam voor je aftikt![]()
Gr Noa Vahle
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |