De Rijp NH.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:00 schreef Solispolar het volgende:
De titel dekt de lading denk ik: hebben jullie nog tips voor een leuke locatie om in Nederland een fluisterbootje te huren? En nee, dus niet Giethoorn.
De biesbosch is heel leuk, maar daar zijn we toevallig 2 jaar geleden al geweest
Beter huur je gewoon een bootje. 1x in zo'n kutboot gezeten; dat nooit weer. Hele dag onderweg geweest en met een dubbele hernia weer thuisgekomen. Wat een ellendequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:07 schreef MisterFox het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om weer eens lekker te roeien op een mooie plek, tot 100 kilometer ofzo vanaf Rotterdam. Iemand een leuk idee?
Haha. Ik kies juist bewust om zelf te roeien. Ik wil 't voelen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Beter huur je gewoon een bootje. 1x in zo'n kutboot gezeten; dat nooit weer. Hele dag onderweg geweest en met een dubbele hernia weer thuisgekomen. Wat een ellende
Voor hoeveel personen moet het zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:00 schreef Solispolar het volgende:
De titel dekt de lading denk ik: hebben jullie nog tips voor een leuke locatie om in Nederland een fluisterbootje te huren? En nee, dus niet Giethoorn.
De biesbosch is heel leuk, maar daar zijn we toevallig 2 jaar geleden al geweest
2 personen. Nee, geen voorkeur. Mag zelfs vlak over de grens ergens zijn (zowel in Duitsland als België).quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen moet het zijn?
En heb je nog voorkeur voor een bepaalde regio?
We hebben dat overigens ook eens in Gent gedaan. De verhuur zit midden in het stadje dus je kunt kiezen om een grachtentour te doen of de stad uit te varen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:00 schreef Solispolar het volgende:
quote:
Maar er is dan ook helemaal niet zo vaak file tussen Utrecht en Amsterdam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
25 jaar geleden was dat nog leuk.
Paar jaar geleden nog 1x geweest. Een vriend wist me te overtuigen van het feit dat 'het wel mee zou vallen'. Ik heb nog minder file gezien op de snelweg tussen Amsterdam en Utrecht dan in het vaarwater van Giethoorn. Jezus christus wat een optocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |