SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gaat hier wel ok, tnxquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja idd, had ook echt geen zin om binnen te zitten met dat mooie weer.
Hoest met jou verder?Gisteren wel weer in de weer geweest voor mijn ouders en dan merk ik dat ik wel weer wat onrustiger ben. Maar dat is vandaag alweer wat beter en dan ga ik vanmiddag maar weer ff wandelen of hardlopen om weer relaxed te zijn.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ff relaxed genieten van het mooie weer en dan kom je wel weer wat tot rustquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gaat hier wel ok, tnxGisteren wel weer in de weer geweest voor mijn ouders en dan merk ik dat ik wel weer wat onrustiger ben. Maar dat is vandaag alweer wat beter en dan ga ik vanmiddag maar weer ff wandelen of hardlopen om weer relaxed te zijn.
![]()
![]()
Mijn dochter is over 2 maanden jarig en ze heeft bedacht dat haar kinderfeestje in regenboog thema zal worden. Elk kind mag dan een bepaalde kleur aan. En dit reuzekind helpt dan tuurlijk mee aan het kinderfeestje en heeft de kleur blauw onderhandeld
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Yes zeker. Komt goed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ff relaxed genieten van het mooie weer en dan kom je wel weer wat tot rustBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nah nee, denk morgen wel weer.. vanmiddag eerst op bezoekquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow, je wacht even tot het mooie weer voorbij is?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
in de categorie fuck it
broodje kroket als ontbijt
mogguhHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
in de categorie fuck it
mogguh![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft gelukkig nog een paar dagen mooi weerquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah nee, denk morgen wel weer.. vanmiddag eerst op bezoek![]()
![]()
en pijnstillers
ga straks wel sporten ofzo
of wandelen
tis warmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sowieso tot volgende week dinsdagquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het blijft gelukkig nog een paar dagen mooi weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
in de categorie fuck it
mogguhquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: