quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vlak voor de playoffs. onbegrijpelijk.
Ja maar dit gaat nergens over in de NBA dit jaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Arsenal heeft dezelfde eigenaar . Verklaart alweer een hoop![]()
Staan allemaal op zichzelf denk ik . Dallas is inderdaad een spion , Grizzlies weten we nog steeds niet waarom(en het lijkt niemand te boeien) en die van Denver is gewoon een gierige klootzak .quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat nergens over in de NBA dit jaar.
Dallas heeft een Lakers spion als GM, Grizzilies ontslaan hun coach, nu dit in Denver.
Wat zit er in het water in het westen
Maar wat is het nut van de coach en GM ontslaan dan? Dat roster ga je toch niet meer verbeteren, en ik kan me niet voorstellen dat iemand hier meer uit gaat halen dan Malone. Uiteindelijk is het toch enkel Jokic en dan hopen dat Murray/Porter/Westbrook een goede dag heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Staan allemaal op zichzelf denk ik . Dallas is inderdaad een spion , Grizzlies weten we nog steeds niet waarom(en het lijkt niemand te boeien) en die van Denver is gewoon een gierige klootzak .
Van Malone weet ik wel dat die zich vroeger vaak uitliet over het niet op peil houden van zijn roster dus dat die Kroenke weigerde om KCP en Brown te betalen of iemand anders die wat kost aan te trekken . Zal wel tot een ontploffing zijn gekomen bij een vergadering met de GM die achter hem stond. Die bank van ze is trouwens ook altijd 1 van de slechtere in de Liek omdat die gevuld is met goedkope krachten waarvan je ook denkt :''Wie is dit nu weer ?''quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van de coach en GM ontslaan dan? Dat roster ga je toch niet meer verbeteren, en ik kan me niet voorstellen dat iemand hier meer uit gaat halen dan Malone. Uiteindelijk is het toch enkel Jokic en dan hopen dat Murray/Porter/Westbrook een goede dag heeft.
Had voor hem mooie wedstrijd geweest om te spelenquote:
Sorry, maar dat is helemaal niet jammer. Die gast heeft de emotionele weerbaarheid van een cavia. Als ze hem normaal zouden behandelen maakt die geen enkele wedstrijd af, net als een Draymond Green.quote:Op woensdag 9 april 2025 04:34 schreef 3rr0r het volgende:
Shaigod met 42, wat een MVP. Wel jammer dat Luka eruit gegooid werd en het daarna over en uit was. Lebron nog even geblokt door Hartenstein
Lijkt me niet, Jokic heeft ook een fenomenaal seizoen.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:29 schreef Zwansen het volgende:
Weer een unanieme MVP?
Waarschijnlijk niet, maar zou wel terecht zijn.
Ja, maar het team draait matig terwijl OKC bijna de 70 wins gaat aantikken.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Jokic heeft ook een fenomenaal seizoen.
Nationale media vandaag (Altijd) : LAKERS LAKERS LAKERS LAKERS , Gsw voor 1 minuut LAKERS LAKERS LAKERS , oh ja Sjenver heeft geen coach meer LAKERS LAKERS LAKERS!!!!!quote:Op woensdag 9 april 2025 07:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is helemaal niet jammer. Die gast heeft de emotionele weerbaarheid van een cavia. Als ze hem normaal zouden behandelen maakt die geen enkele wedstrijd af, net als een Draymond Green.
Het gore lef om maar te blijven klagen als je standaard meer FTs krijgt dan je tegenstander, enkel omdat je een shirt met LAKERS erop aan hebt. Weer 37 vs 20 FTs vandaag, en het is alsnog niet genoeg. Wat een clown, en het erge is dat hij het niet nodig heeft, want het is een fantastische speler. Nu krijgt die een 2de tech omdat die z’n frustratie kwijt moet tegenover een toeschouwer, dat is helemaal sneu.
Lijkt bij een gebroken pols te blijven.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Die foul bij Grizzlies @ Hornets trouwens![]()
Hopelijk gaat het goed met Wells, wat een achterlijke actie om iemand in de lucht een zwieper te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |