Er gaan miljarden om in die league, maar een klapstoeltje extra neerzetten is teveel gevraagdquote:
Die is wel met zijn laatste seizoen in San Francisco bezig denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had gewoon Kuminga eraf geschopt
1 ja van KD bij de trade deadline en hij zat al in Phoenix.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die is wel met zijn laatste seizoen in San Francisco bezig denk ik.
Geen Luka meer, dat scheelt wel een slok op een borrel. Ik verwacht niet dat OKC al te veel moeite gaat hebben met Dallas.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat gaat Thunder tegen de Mavs worden denk ik zo. Weer een toxische serie tegen gerenommeerde Thunder killers als AD, Klay en MJ Washington.
Als Hartenstein en Holmgren het maar goed doen tegen de lengte van Dallas (AD, Lively, Gafford)quote:Op donderdag 17 april 2025 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen Luka meer, dat scheelt wel een slok op een borrel. Ik verwacht niet dat OKC al te veel moeite gaat hebben met Dallas.
Ook geen Kyrie. Vorig jaar hielden ze Irving en ook Doncic redelijk in bedwang, maar hadden Gafford en vooral Washington de series van hun leven.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen Luka meer, dat scheelt wel een slok op een borrel. Ik verwacht niet dat OKC al te veel moeite gaat hebben met Dallas.
In theorie heb je Hartenstein op AD en Holmgren op Lively inderdaad. Hartenstein kan wel een groot verschil maken in deze series gelukkig. Heb wel liever de Grizzlies denk ik, echt geen zin in weer zo'n serie met die kut Mavs die ineens lights out gaan schieten.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Hartenstein en Holmgren het maar goed doen tegen de lengte van Dallas (AD, Lively, Gafford)
Maar goed, gemiddeld een triple double scoren is dan alsnog knapquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand op Reddit houdt bij wie op wie stemt voor de MVP race. 18 eerste plekken voor SGA, 10 eerste plekken voor Jokic tot nu toe.
Vrij lachwekkend dat er alsnog 10 man op Jokic stemt, met z'n 18 wedstrijden achter de Thunder
Zeker, fenomenaal seizoen, pech voor hem dat er iemand nog beter is, in ieder geval dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, gemiddeld een triple double scoren is dan alsnog knap
Afgezien van wie er nou beter was dit seizoen is het toch een individuele prijs en geen teamprijs?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand op Reddit houdt bij wie op wie stemt voor de MVP race. 18 eerste plekken voor SGA, 10 eerste plekken voor Jokic tot nu toe.
Vrij lachwekkend dat er alsnog 10 man op Jokic stemt, met z'n 18 wedstrijden achter de Thunder
Ja, maar als de sterspeler van team 1 met veel blessures z’n team naar 68-14 weet te spelen, en sterspeler van team 2 met pijn en moeite de 50-32 aan tikt is het wel een behoorlijk verschil. Jokic is wellicht de beste speler ter wereld, maar dit seizoen was SGA beter en net zo belangrijk voor zijn team als Jokic voor Denver. Net als dat de meest talentvolle voetbalspeler niet altijd de Ballon d’or wint omdat iemand dat seizoen beter was en meer teamsucces had.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgezien van wie er nou beter was dit seizoen is het toch een individuele prijs en geen teamprijs?
Dan mag die z'n team met Murray, Porter Jr en Gordon wel naar wat hogere hoogtes gaan stuwen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:36 schreef Salina het volgende:
Lees het net ja. Tijd om te stoppen nu.
Áls hij het al overleefd
PS Jokić is nog steeds veruit de beste speler in de league.
No questions asked.
Meest waardevol? Misschien SGA. Maar beste speler sec? No way.![]()
De rest van zijn team laat het wat afweten. Ik denk dat OKC in de breedte een stukje sterker is. Nu al, eerder dan verwacht misschien.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan mag die z'n team met Murray, Porter Jr en Gordon wel naar wat hogere hoogtes gaan stuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |