Ik vrees dat het nog een jaartje te vroeg komt, veel van deze gasten hebben nauwelijks play-off ervaring. Westen is een bloedbad qua goede teams, en veel van die teams hebben een schat aan ervaring zie Lakers, Warriors, Denver, Clippers om maar wat te noemen. Nou zou ik wel zeggen dat alles minder dan een WCF een teleurstelling zou zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 12:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Na zo'n seizoen ben je eigenlijk verplicht om kampioen te worden, alles minder is een mislukking.
Beetje net zoals die 73-9 Warriors van wie veel mensen roepen dat dat het beste team aller tijden is, waar ik het dus absoluut niet mee eens ben, omdat ze domweg verzuimt hebben om het karwei af te maken, zoals de 72-10 Bulls dus wel hebben gedaan en daarom, in mijn optiek, nog altijd het beste team aller tijden zijn.
Ik hoop het zo erg dat Edwards en vriendjes dit schepsel met 0-4 naar huis sturen en dat die helemaal uit zijn bol gaat tegen SAS en zelfs Nick Wright.quote:
Geen 70 halen vind ik gezien hoe het seizoen ging best een faal maar hoe dan ook knap uiteraard. 68 gaat men niet echt herinneren echter en als je 70 had gehaald wel.quote:
Mwah, Lakers en Houston verloren de laatste 20 wedstrijden oid. Dat kan gebeuren.quote:Op maandag 14 april 2025 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen 70 halen vind ik gezien hoe het seizoen ging best een faal maar hoe dan ook knap uiteraard. 68 gaat men niet echt herinneren echter en als je 70 had gehaald wel.
Mannetje leert het nooit, thug for life.quote:
quote:Mavericks general manager Nico Harrison doubled down on his mantra of "defense wins championships," repeatedly using that saying as an explanation for his decision to trade Luka Doncic to the Lakers
"There's no regrets on the trade," said Harrison, whose only other media availability since the trade was a brief pregame session the following day in Cleveland. "Part of my job is to do the best thing for the Mavericks, not only today, but also in the future, and some of the decisions I'm going to make are going to be unpopular. That's my job, and I have to stand by it."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |