Jankerd is hetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
brandwond jane, is vaak wakker
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
Pootje beaamde het van de stank droge lucht en gesnurk van jane.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
Jepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Willewa het volgende:
Ik heb het gevoel dat we hier gewoon weer een Jordy zien, die graag bij z’n twee vriendjes wil zijn, waarschijnlijk bang is dat zij nu meer bonden met elkaar zonder hem, terwijl hij de controle over z’n kartelletje wil houden. En dus van alles verzint zodat ie z’n zin krijgt dat ie daar weer kan slapen.
Weet ik natuurlijk niet zeker, maar past in het beeld hoe ie zich altijd gedraagt als het niet gaat zoals ie wil.
Er wordt daar nooit gelucht. Deur zit altijd dicht en geen raam wat open kanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef kater1 het volgende:
Axel en Jane vonden het toen met die warme dagen ook een rotplek om te slapen. En het gaat nu steeds warmer worden. Waarom niet gewoon die suite dichtgooien...
Heb je het plafond daar wel eens gezien? Luchtgaten genoegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er wordt daar nooit gelucht. Deur zit altijd dicht en geen raam wat open kan
Stom hè. Er zit daar gewoon een raam. Waarom kan dat niet open!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er wordt daar nooit gelucht. Deur zit altijd dicht en geen raam wat open kan
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy gaat gewoon in de slaapkamer slapen geloof ik ...
Zweetlucht van Axelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
Is een nepraam.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Stom hè. Er zit daar gewoon een raam. Waarom kan dat niet open!
Er ligt nog eten van Elsa onder het bed, zal na 5 weken wel een rottende taco zijn ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
aannamesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Willewa het volgende:
Ik heb het gevoel dat we hier gewoon weer een Jordy zien, die graag bij z’n twee vriendjes wil zijn, waarschijnlijk bang is dat zij nu meer bonden met elkaar zonder hem, terwijl hij de controle over z’n kartelletje wil houden. En dus van alles verzint zodat ie z’n zin krijgt dat ie daar weer kan slapen.
Weet ik natuurlijk niet zeker, maar past in het beeld hoe ie zich altijd gedraagt als het niet gaat zoals ie wil.
Tis niet echt een slaapkamer hequote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:42 schreef Hznootje het volgende:
Er is echt wel ventilatie daar, is nl verplicht in slaapkamers overal altijd (in NL)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |