SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik hoop dat de ambitie van Nintendo m.b.t. de Virtual Store wat beter wordt dan die van Nobunaga. Wat een matige games weer. Wie speelt dit?quote:
Komt de Virtual Store dan weer terug?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ambitie van Nintendo m.b.t. de Virtual Store wat beter wordt dan die van Nobunaga. Wat een matige games weer. Wie speelt dit?
Potato Potato. Je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Komt de Virtual Store dan weer terug?
Nee, is nog vroegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Potato Potato. Je snapt wat ik bedoel
Ik doel op het algemeen aanbieden van retro games. Of dat nou via abonnement NSO of los via Virtual Console is. Snap dat een abo meer oplevert voor Nintendo, maar als gebruiker draait het me puur om het aanbod.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, is nog vroeg
(Denk dat Nintendo Online veel meer oplevert voor Nintendo.)
quote:Rumour: A Switch 1 Direct Presentation May Take Place This Week
Rumours have begun to swirl that suggest a Nintendo Direct may take place this week; specifically on Wednesday 26th March.
https://www.nintendolife.(...)take-place-this-week
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 14:27 schreef Bananenpap het volgende:
Worden er al Switch 2 voorspellingen gedeeld of is het daarvoor nog te vroeg?
Is er al een tijdje. Niet zo lekker. Proeft een beetje alsof ze hot & spicy gecombineerd hebben met salt & vinegar.quote:
Oh, ik had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is er al een tijdje. Niet zo lekker. Proeft een beetje alsof ze hot & spicy gecombineerd hebben met salt & vinegar.
Volgens mij kan je met elke Pringles bus platinum points scoren, de gewone smaken hebben een character uit de Mario-serie op de verpakking.
Silksong shadow dropquote:
Beter nog hoeveel nogquote:Op donderdag 27 maart 2025 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Benieuwd hoeveel dagen het nog is tot de Direct.
0, vandaag 15 uurquote:Op donderdag 27 maart 2025 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Benieuwd hoeveel dagen het nog is tot de Direct.
Ik dacht dat vandaag het juist niet over de switch 2 zou gaan. 2 April heb ik constant in mijn hoofd.quote:
Vandaag is alleen Switch 1.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vandaag het juist niet over de switch 2 zou gaan. 2 April heb ik constant in mijn hoofd.
Ik hoop zo enorm dat ik mis zit.
Super metroid Remakequote:
Bayonetta 3 is er al enkele jaren natuurlijk. Verder wil je wat veel remakes... De enige remakes die ik goedkeur zijn HD 2D remakes van SNES RPG's. Zoals ze met Dragon Quest 3 hebben gedaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Super metroid Remake
Zelda; ALttP remake
Contra nieuw deel
F-zero met coop
Hyrule warriors deel 2
Lufia 2 remake
Megaman X triologie remake
remake van remakes
Een dikke whodunnit
Transformers (G1) nieuw deel
Toad tracker nieuw deel
Bayonetta deel 3
We kunnen alleen maar dromen...
Oei, deel 3 niet meegemaakt. Dan op naar 4!quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bayonetta 3 is er al enkele jaren natuurlijk. Verder wil je wat veel remakes... De enige remakes die ik goedkeur zijn HD 2D remakes van SNES RPG's. Zoals ze met Dragon Quest 3 hebben gedaan.
Is er gewoon op de Switchquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oei, deel 3 niet meegemaakt. Dan op naar 4!
Voor vandaag verwacht ik niets, kan ook niet echt iets bedenken. Switch 2 is mijn focus.quote:Wat is jouw lijstje wat niet mogelijk zal zijn maar stiekem toch op hoopt?
Dat had ik moeten weten voordat ik de zelda echoes kocht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is er gewoon op de Switch
[..]
Voor vandaag verwacht ik niets, kan ook niet echt iets bedenken. Switch 2 is mijn focus.
Ik hoor al maanden geruchten over een Zelda Wind Waker / Twilight Princess en Kirby Epic Yarn remaster.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:56 schreef blessed19 het volgende:
Wat is jouw lijstje wat niet mogelijk zal zijn maar stiekem toch op hoopt?
F-ZERO muziekquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Super metroid Remake
Zelda; ALttP remake
Contra nieuw deel
F-zero met coop
Hyrule warriors deel 2
Lufia 2 remake
Megaman X triologie remake
remake van remakes
Een dikke whodunnit
Transformers (G1) nieuw deel
Toad tracker nieuw deel
Bayonetta deel 3
We kunnen alleen maar dromen...
Ik heb gisteren net een 15 euro Nintendo cadeaukaart gekregen, dan gaat het naar die 2 games.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik hoor al maanden geruchten over een Zelda Wind Waker / Twilight Princess en Kirby Epic Yarn remaster.
Kans is denk ik erg klein, maar met Nintendo weet je het nooit.
Lunar (komt in april) of TiTS (komt september).quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren net een 15 euro Nintendo cadeaukaart gekregen, dan gaat het naar die 2 games.
Anders hou ik me aanbevolen voor jullie suggesties.
(Zou me niet verbazen als die tweede een Switch 2 titel is).quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lunar (komt in april) of TiTS (komt september).
Nee, eigenlijk alles wat de laatste maanden en aankomend jaar verschijnt zou een (gratis) patch moeten krijgen als het al niet automatisch gaat. Op Xbox krijg je automatisch de beste versie, bij PlayStation is het vaak een patch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:34 schreef Aether het volgende:
[..]
(Zou me niet verbazen als die tweede een Switch 2 titel is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |