Beter dan in de lift opgesloten zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:27 schreef RipCity het volgende:
Zit midden In het gebied. Stroom ging net weer aan. Precies nadat ik 10 etages heb geklommen met de trap
Bedoel je die conservatieve Republikeinen die zich wel door een pro Koningshuis bocht moeten wringen omdat anders de Berhard-tapes openbaar worden gemaakt?quote:
Ach ja zo maar een pizzaatje halen. Nu er wel afgetraind.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Beter dan in de lift opgesloten zitten
Nee, ik bedoel die omroep.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Bedoel je die conservatieve Republikeinen die zich wel door een pro Koningshuis bocht moeten wringen omdat anders de Berhard-tapes openbaar worden gemaakt?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:23 schreef cosmosis het volgende:
Ik vind het wel heel toevallig dat dit net gebeurd terwijl Trump met Putin aan het bellen is....
Zou je altijd moeten doen, is goed voor de conditiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:27 schreef RipCity het volgende:
Zit midden In het gebied. Stroom ging net weer aan. Precies nadat ik 10 etages heb geklommen met de trap
Wij hadden laatst brandoefening, normaal zitten we op 16 hoog, maar moesten vanwege drukte naar de 3equote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou je altijd moeten doen, is goed voor de conditie
Brrr zo hoogquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij hadden laatst brandoefening, normaal zitten we op 16 hoog, maar moesten vanwege drukte naar de 3e
Wel mooi uitzichtquote:
Lekker boeiend als het gebeurt. Ja, het is even onhandig maar verder kun je gewoon afwachten. Of heldhaftig zelf het ontsnappingsluik van de liftcabine openen met de gesp van je broeksriem en de liftschacht in klauteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet toevallig op verkeerde moment een lift ingestapt? Zou je maar gebeuren...
Ik zou gek worden (flinke hoogtevrees)quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel mooi uitzicht
Kan nog hoger, maar dat is een andere toren waar ik nooit kom.
Zijn er ministeries getroffen dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef ACT-F het volgende:
Ik denk dat het hoogspanningsstation in het centrum eruit ligt
Ik heb ook hoogtevrees, als ik te dicht bij de glazen wanden sta voel ik dat wel evenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou gek worden (flinke hoogtevrees)
Moet je maar gewoon de trap nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet toevallig op verkeerde moment een lift ingestapt? Zou je maar gebeuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |