Shame on you!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet eens.. wel van naam, maar geen idee wat ze zong ofzo
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sla vergeten... maar denk dat het wel smaakt
Bon appetit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:37 schreef drakin het volgende:
Ik moet maar eens dat eten opnieuw opwarmen, spatzle met kaas, uitjes, prei en zonder insectenmeel
En wat fruit toe dit keer, ik heb mango
Ah wat toevalligquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh en @:aiobi, ik had op het (in de airfryert licht geroosterde) broodje , onder de burger: Pikante Humus
Nee, hoor, je noemde het net toen ik iets moest verzinnen omdat ik geen wiskeysaus hadquote:
Ah zoquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, hoor, je noemde het net toen ik iets moest verzinnen omdat ik geen wiskeysaus had
Yup, scherp ! Kon geen datum vinden en eht zag er nog goed uit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zo![]()
En, smaakte het een beetje samen?
Je had hem zeker nog over van die ene keer met de erwtjes
Ik zit ff te denken.. ik las of hoorde laatst iets over die holtes.. ze zijn een stuk belangrijker dan we soms denken..quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kon al een paar maanden niet meer bij mijn hogere noten bij het zingen. Door allemaal virussen en verkoudheden zaten de holtes achter mijn neus helemaal dicht.
Vanmiddag had ik echt een bloedneus, je wilt niet weten. Ik merkte na die bloedneus wel dat de holtes achter mijn neus wat meer open gingen. En warempel, ik haal de noten weer
Ja daar heb ik lekker veel aanquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken.. ik las of hoorde laatst iets over die holtes.. ze zijn een stuk belangrijker dan we soms denken..Weet alleen niet ff meer waar...
Ze weten het ook niet echt zeker waar ze voor dienen.quote:
Don't blame the messenger!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don't blame the messenger!
Ik heb even geprobeerd dit te lezen en kreeg al gelijk een punthoofd van de hele "like"-regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dankjequote:
You no like?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb even geprobeerd dit te lezen en kreeg al gelijk een punthoofd van de hele "like"-regen
Mayo, ketchup, cayennepeper en een beetje whiskeyquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, hoor, je noemde het net toen ik iets moest verzinnen omdat ik geen wiskeysaus had
Beterquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mayo, ketchup, cayennepeper en een beetje whiskey
en die heb je er juist in nodigquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter
Alleen is die whiskey altijd op hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |