Zo jammer dat alles steeds meer een eenheidsworst is en je zelden meer iets anders hoort als NL of ENG.quote:
Ik heb het zelf maar even gegoogled... het ligt aan de andere kant dan ik dachtquote:
Of dat wist je niet ... dacht das basiskennisquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het zelf maar even gegoogled... het ligt aan de andere kant dan ik dacht
Achteraf wel.. maar goed Drenthe en Overijssel wisselen ook weleens... gaat meer om de gedachtequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Of dat wist je niet ... dacht das basiskennis
Drenthe zie ik idd regelmatig in een Spaanse reclame langskomenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achteraf wel.. maar goed Drenthe en Overijssel wisselen ook weleens... gaat meer om de gedachte
Reclame? Wie op deze planeet kijkt nog reclame?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Drenthe zie ik idd regelmatig in een Spaanse reclame langskomen
Je kan er helaas niet meer omheen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reclame? Wie op deze planeet kijkt nog reclame?
Soms zijn ze wel aardigquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er ook niet meer.quote:
Is het weer ouwe-lullen-vroeger-was-alles-beter-tijd?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo jammer dat alles steeds meer een eenheidsworst is en je zelden meer iets anders hoort als NL of ENG.
Soms.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het weer ouwe-lullen-vroeger-was-alles-beter-tijd?
Die reclame zou zomaar Baskenland kunnen zijn geweest .. alhoewel ik denk dat het iets verder westelijker langs de kust isquote:
Ja vies, maar meeste vet er eerst afgeschept anders is het echt niet eetbaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vocht uit die kip...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |