hier is het geloof ik erg beginnersvriendelijk. De school organiseert 4 juni een trip naar sri lanka voor de wat meer ervaren mensen omdat het daar wat spannender is dan hierquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan wel, maar is niet beginnersvriendelijk. Beter wat zuidelijker naar de Zandmotor, hoewel het daar druk kan zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet lack toast and told her aunt
Nee gelukkig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melk
Kaas
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nouja ik ben al eens in Vietnam geweest... kan natuurlijk die richting weer op gaan en eens op de koffie komen...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je keertje bij bitterbal op vakantie?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ben al eens in Vietnam geweest... kan natuurlijk die richting weer op gaan en eens op de koffie komen...
Ja dat is ook enigszins een bekend kiteland. Staan ook een aantal fabrieken daar, oa voor Duotone. Mijn Eleveight komt daar ook vandaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het geloof ik erg beginnersvriendelijk. De school organiseert 4 juni een trip naar sri lanka voor de wat meer ervaren mensen omdat het daar wat spannender is dan hier
HIer wordt het spannend denk ik vanaf oktober tot januari als het regenseizoen is
Nee tenzij storm maar dan ga je ook niet zo snel het water op.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat is ook enigszins een bekend kiteland. Staan ook een aantal fabrieken daar, oa voor Duotone. Mijn Eleveight komt daar ook vandaan.
Maar volgens mij waait het daar ook niet extreem hard ofzo in de regel.
Juist welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee tenzij storm maar dan ga je ook niet zo snel het water op.
En ik maar denken dat ik lang slaapquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:23 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ga even dutten, want ik ben een oude man die zijn schoonheidsslaapje nodig heeft. Tot over een jaar
Ja mijn uitzicht en privacy aan deze kant ben ik wel erg blij mee.quote:
Ja lekker makkelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik ook wel eens een keer doen. Die stomme klinkers zijn toch al enorm poreus inmiddels
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie alleen de aflevering van 16 maart erop staan.
das voor jou. kun je ook meteen vooruit kijken blijkbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op NPO Start staat de hele serie nog: https://npo.nl/start/serie/denkend-aan-vlaanderen
Gratis...
haat in de straatquote:
*rijgerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:01 schreef Karzai het volgende:
Zou wel een halve reigah met appelmoes lusten
hopelijk zonder pittenparadequote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Oke laatste mandarijntje, hopen dat ie goed smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |