Serieus?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die ozone catalyst 14m2
https://www.kitebarn.co.uk/product/ozone-catalyst-v4/
dat heeft die geadviseerd als beginner kite en hij zei ook dat ik er nog 2e bij moet kopen maar daar wacht ik meequote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?Je wilt alleen met 13 knoopjes kiten?
vind het een beetje eng dat die zo uitsteektquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja richting de Zandmotor zie ik ze weleens zo rijden.
Nouja, het is voor iedereen persoonlijk. Ik denk dat je richting de 17 knopen al heel snel het gevoel gaat krijgen teveel power te hebben. Meeste vrouwen hebben een 7-10 combi oid. Met die 10 varen ze al prima in 15 knopen. Dat red ik zelfs met mijn 10. Die zou ik wel als tweede maat erbij nemen. Misschien zelfs een 9, maar ik ga niet vragen wat je weegtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heeft die geadviseerd als beginner kite en hij zei ook dat ik er nog 2e bij moet kopen maar daar wacht ik mee
75quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, het is voor iedereen persoonlijk. Ik denk dat je richting de 17 knopen al heel snel het gevoel gaat krijgen teveel power te hebben. Meeste vrouwen hebben een 7-10 combi oid. Met die 10 varen ze al prima in 15 knopen. Dat red ik zelfs met mijn 10. Die zou ik wel als tweede maat erbij nemen. Misschien zelfs een 9, maar ik ga niet vragen wat je weegt
Daar wellicht niet, maar hier wel hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
75![]()
ja daarom zei die ook dat ik nog een kleinere nodig heb maar tot nu toe heb ik nog geen 17 knopen gezien eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar wellicht niet, maar hier wel hoorMaar oke, het zomerse seizoen heeft in de regel wel redelijk wat 13-16 knopen dagen, en dan kan je mooi vooruit komen met die 14.
Zeker voor een dikkertje
nou bij mij dan ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
De kitesurfspiertjes moeten beschermd worden
Hier kan ik niks mee zonder picsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wel verstopt onder mijn vetjes
ik kom niet terugquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:05 schreef Faxie het volgende:
He shit, kon het proberen
Waar ga je trouwens kiten als je terug bent in NL? Schellinkhout ofzo?
Kan wel, maar is niet beginnersvriendelijk. Beter wat zuidelijker naar de Zandmotor, hoewel het daar druk kan zijn.quote:
hier is het geloof ik erg beginnersvriendelijk. De school organiseert 4 juni een trip naar sri lanka voor de wat meer ervaren mensen omdat het daar wat spannender is dan hierquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan wel, maar is niet beginnersvriendelijk. Beter wat zuidelijker naar de Zandmotor, hoewel het daar druk kan zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet lack toast and told her aunt
Nee gelukkig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melk
Kaas
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nouja ik ben al eens in Vietnam geweest... kan natuurlijk die richting weer op gaan en eens op de koffie komen...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je keertje bij bitterbal op vakantie?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ben al eens in Vietnam geweest... kan natuurlijk die richting weer op gaan en eens op de koffie komen...
Ja dat is ook enigszins een bekend kiteland. Staan ook een aantal fabrieken daar, oa voor Duotone. Mijn Eleveight komt daar ook vandaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het geloof ik erg beginnersvriendelijk. De school organiseert 4 juni een trip naar sri lanka voor de wat meer ervaren mensen omdat het daar wat spannender is dan hier
HIer wordt het spannend denk ik vanaf oktober tot januari als het regenseizoen is
Nee tenzij storm maar dan ga je ook niet zo snel het water op.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat is ook enigszins een bekend kiteland. Staan ook een aantal fabrieken daar, oa voor Duotone. Mijn Eleveight komt daar ook vandaan.
Maar volgens mij waait het daar ook niet extreem hard ofzo in de regel.
Juist welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee tenzij storm maar dan ga je ook niet zo snel het water op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |