En het werkt goed!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slim. Vitamientjes en extra stapjes afdwingen bij je werknemers.
hahaha, dat diequote:
Valt me nog mee, centrum, Scheveningen, grote delen daaromheen zijn getroffen.quote:
na deze week ben ik niet meer depressiefquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer een heerlijk zonnetje jongens en meisjes
Ik las het, maar alsnog vervelend. Hoop dat het snel is opgelost en mensen hun vriezer niet is ontdooit in de tussentijdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt me nog mee, centrum, Scheveningen, grote delen daaromheen zijn getroffen.
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het werkt goed!
[..]
hahaha, dat die![]()
![]()
![]()
steeds meer overgaat in een
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
na deze week ben ik niet meer depressief
Maar er is ook goed nieuws: Horrorpoller komt niet meer omhoog.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
Grote delen Den Haag zonder stroom door storing: verkeerslichten uitgevallen en veel mensen vast in lift
das knap balen
Volgens deze logica kan je in Engeland ook geen live F1 kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat geloof ik direct. maar F1TV site zegt
[ afbeelding ]
het gaat mij om het kopen van het abonnement he knulquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens deze logica kan je in Engeland ook geen live F1 kijken.
Mijn dochter is buitenspelen maar moest zich wel insmeren van mij ja.quote:
Op dit tijdstip? Veel te lage zonkrachtquote:
Zoals het in jouw post staat klinkt het echt alsof F1 kijken onmogelijk is in Thailand.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat mij om het kopen van het abonnement he knul
Die meisjes hier lachen je uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn dochter is buitenspelen maar moest zich wel insmeren van mij ja.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Veel te lage zonkracht
Zelfs ik zou nu niet verbranden
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dat je soms denkt dat je je moet insmeren omdat voor je idee de zon hard schijnt
wrom scheld jij essie uit voor Fuckie essie?quote:
Of ben jij nu zo traag?quote:
Jaaa, in de zomer gebruik ik die site dagelijks! Soms meerdere keren op een dag. Soms lijkt de zon niet zo hard te schijnen maar is er best veel uv-straling, dat is verradelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar ik gluur dan meestal even op https://www.rivm.nl/zonkracht om te kijken of dat ook echt zo is
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom scheld jij essie uit voor Fuckie essie?
Hier moet ik even over nadenkenquote:
Jupquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, in de zomer gebruik ik die site dagelijks! Soms meerdere keren op een dag. Soms lijkt de zon niet zo hard te schijnen maar is er best veel uv-straling, dat is verradelijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]staat voor neukbare essie, hartstikke positief
[..]
neem je tijd. Het gaat niet over snelheid ofzoquote:Hier moet ik even over nadenken
Nou ja mijn huid wordt wel gewoon rood al nu hoor. Niks gewendquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft niks met uv-straling te maken
Overbodig smeren kans volgens mij ook geen kwaad?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Rond de middag is het wel alweer brandbaar voor mij
Gelukkig heb ik standaard dagcrème met SPF
Neuhquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Overbodig smeren kans volgens mij ook geen kwaad?
Overdag kan het wel, was vandaag 3,5 op zn max. Dan kleur je welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja mijn huid wordt wel gewoon rood al nu hoor. Niks gewend
ja dat doet iemand in Nederland ook dagelijksquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:14 schreef essnhills het volgende:
Tenzij je bij koraalriffen gaat zwemmen
Ik vind zijn liedjes veel jonger overkomen dan dat ze oud zijn. Best bijzonderquote:
Als je met een paar minuten rood wordt dan heb je het warmquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja mijn huid wordt wel gewoon rood al nu hoor. Niks gewend
SPF is gewoon Sun Protection Factor. Niet een toegevoegd iets. Factor 50 heb ikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:12 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig heb ik standaard dagcrème met SPF
Ja precies. Dus je kunt er maar beter rekening mee houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat doet iemand in Nederland ook dagelijks
ja maar toen moest ik werkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Overdag kan het wel, was vandaag 3,5 op zn max. Dan kleur je wel
misschien was dr numlock uit en had ze niet door dat ze geen cijfers tiktequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPF is gewoon Sun Protection Factor. Niet een toegevoegd iets. Factor 50 heb ik![]()
Wat jij zegt is een beetje hetzelfde als "ik heb een snelle Ferrari met km/h"
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien was dr numlock uit en had ze niet door dat ze geen cijfers tikte
Ja, mijn dagcrème is er dus eentje met Sun Protection Factor. Laten we zeggen dat er iets aan is toegevoegd. Er zijn ook dagcrèmes die dat niet hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPF is gewoon Sun Protection Factor. Niet een toegevoegd iets. Factor 50 heb ik![]()
Wat jij zegt is een beetje hetzelfde als "ik heb een snelle Ferrari met km/h"
Ik heb tijdelijke dyscalculiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien was dr numlock uit en had ze niet door dat ze geen cijfers tikte
Ik snapte wat je bedoelde. Want zo wordt dat gewoon gezegd in de volksmond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, mijn dagcrème is er dus eentje met Sun Protection Factor. Laten we zeggen dat er iets aan is toegevoegd. Er zijn ook dagcrèmes die dat niet hebben.
Aw dement?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
Mijn robotstofzuiger had weer zo'n rondje dat ie netjes alles afging waar ie vast kon komen te zitten. En als ik hem dan bevrijde ging ie meteen recht naar het volgende stuk waar die vast kon komen te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |