En zodra je bijna op het strand bent , de vlieger uitklappen als rem.quote:
Dat is zo erg. Denk je. Ah lekker, een mandarijntje en dan zit ie vol pitjes.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht eens even kijken of ballie voor mij een F1TV pro abootje af kon sluiten volgend jaar als ze toch daar ver weg zit...
is in Thailand live kijken niet eens mogelijk
mwach ik heb iptv dus als ex wel viaplay opzegt dan kan ik nog prima kijken, maar stiekem is de F1tv pro best wel geschiktquote:
ik zat onder jou en onder het bier,quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:41 schreef Haags het volgende:
Grote stroomstoring in Den Haag
Hallo hallo waar zijn jullie @:liesje1979 @:airwin
Wat vervelendquote:Volgens de website van Stedin, die inmiddels weer bereikbaar is, zijn 45000 aansluitingen getroffen door de stroomstoring. De verwachting is nu dat de storing tussen 18:45 en 19:45 opgelost is, aldus Stedin.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:03 schreef Haags het volgende:
@:nattekat
[ x ]_!
Die zwerfpalen komen nu ook al hier op af. Rot op joh
Denk dat af en toe een stroomstoring het opzich ook wel motiveert om te regelenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat iedereen een noodpakket heeft geregeld
Volgens mijn bronnen is daar gewoon een rechtenhouder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht eens even kijken of ballie voor mij een F1TV pro abootje af kon sluiten volgend jaar als ze toch daar ver weg zit...
is in Thailand live kijken niet eens mogelijk
Ff mezelf boos makenquote:
dat geloof ik direct. maar F1TV site zegtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen is daar gewoon een rechtenhouder.
Slim. Vitamientjes en extra stapjes afdwingen bij je werknemers.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, het mandarijntje was lekker maar het laatste partje had, als enige, een pit. Nu een peerze zetten tegenwoordig op meer plekken van die fruitkistjes neer. Maar niet in ieder kistje zit hetzelfde fruit, heb nu een kistenrondje op werk
beelddenker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |