Wissertje + voorgevormde schoonmaakdoek die op wissertje past.quote:
Ik heb groene aanslag van de balkon verwijderen opgegeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Binnenkort weer tijd voor het meest vervelende huishoudelijke klusje.. onkruid wieden.
Link van het product?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wissertje + voorgevormde schoonmaakdoek die op wissertje past.
Wisser klik je op een stok.
Niet meer op trappetjes hoeven staan om boven erbij te kunnen
Ik zie nu zo voor me dat je met je cavia zo langs het raam gaat en dat de caaf dan langzaam en zorgvuldig het hele raam schoonliktquote:
https://www.leifheit.nl/n(...)el-en-gewricht/51120quote:
Ik moet sowieso dit eens weg zien te halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb groene aanslag van de balkon verwijderen opgegeven.
Het is met geen mogelijkheid weg te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volgens mij heb ik zoietsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.leifheit.nl/n(...)el-en-gewricht/51120
Zoiets
Weet niet precies welke ik heb maar dit ongeveer
Ik heb zo'n krabber met stok waarmee ik een beetje tussen de tegels kan weg krabben. Maar dat werkt niet op alles evengoedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Binnenkort weer tijd voor het meest vervelende huishoudelijke klusje.. onkruid wieden.
Kon je voordelig bij de Blokker halen, die had ze regelmatig in de aanbieding.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.leifheit.nl/n(...)el-en-gewricht/51120
Zoiets
Weet niet precies welke ik heb maar dit ongeveer
Ja die heb ik ook maar gewoon op mijn knieën met een krabbetje eruit halen werkt toch beter. RIP rug.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n krabber met stok waarmee ik een beetje tussen de tegels kan weg krabben. Maar dat werkt niet op alles evengoed
Maargoed, beter dan niets
Gewoon in etappes doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar gewoon op mijn knieën met een krabbetje eruit halen werkt toch beter. RIP rug.
Ja ik heb die een keer bij de blokker gehaald iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kon je voordelig bij de Blokker halen, die had ze regelmatig in de aanbieding.
Gelukkig valt het mee, voor groeit nog weinig want heb er wellicht iets overheen gegooid vorig jaar wat onkruid haat.quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar gewoon op mijn knieën met een krabbetje eruit halen werkt toch beter. RIP rug.
Even met de vlammenwerper eropquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
Achtertuin is meer werk maar moet ook meteen dan snoeien enz. Moet tenslotte wel een plekje hebben (op de tegels) om de BBQ neer te zetten als ik binnenkort 1 koop.
Achterover wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar ik kan dat voorover niet, dus het is dit of niks
quote:
Ooh dat vind ik altijd zo zielig om te zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:05 schreef Karzai het volgende:
Bejaarde ging hier vol op haar plaat, ze struikelde over zo, n gele verkeersteen flink gat in de kin en een gekeusde of gebroken hand.
Maar even een verband gehaald en een pleister geplakt.
Collega bracht haar naar de 1e hulp met de auto
Achtertuin heb ik bijna alles composiet dus daar ga ik met de hogedrukspuit doorheen en dan is alles weer fris voor het jaarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
Achtertuin is meer werk maar moet ook meteen dan snoeien enz. Moet tenslotte wel een plekje hebben (op de tegels) om de BBQ neer te zetten als ik binnenkort 1 koop.
Kan ik ook wel eens een keer doen. Die stomme klinkers zijn toch al enorm poreus inmiddelsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Achtertuin heb ik bijna alles composiet dus daar ga ik met de hogedrukspuit doorheen en dan is alles weer fris voor het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |